راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش نشانه‌شناسی تبلیغات در ایران برگزار شد

همایش نشانه شناسی تبلیغات ایرانی در خانه هنرمندان با همکاری معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران و مدرسه ایده هفتم اسفند ماه برگزار شد. این نشست با سخنرانی دکتر مجید سرسنگی -مدیر عامل خانه هنرمندان ایران- و دکتر افسانه کامران – دبیر اجرایی- آغاز شد.

همایش از دو پنل تشکیل شده بود: پنل اول با تمرکز بر ادبیات نشانه‌شناسی تبلیغات و تحلیل گفتمان تبلیغات با سخنرانی دکتر بهمن نامور، دکتر فرزان سجودی و دکتر تژا میرفخرایی انجام شد. در پنل دوم برموضوعات تبلیغات بانک‌ها، بورس‌ها و بیمه‌ها تاکید شد و هریک از سخنرانان با انتخاب موردهای تبلیغی مانند تیزرهای تلویزیونی یا آگهی های چاپی متناسب با این موضوعات، مطالعات انجام شده درحوزه نشانه شناسی تبلیغات درایران را برای  مخاطبان ارائه کردند. دکتر مرتضی بابک معین، دکتر عبدالله گیویان و دکتر فرزاد مقدم سخنرانان پنل دوم بودند.

در کنار همایش کتاب مجموعه مقالات “نشانه شناسی تبلیغات”  با معرفی پژوهشگران و محققان این حوزه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

hamayesh-neshaneshenasi1-921207

hamayesh-neshaneshenasi-921207

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.