راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صعود 76 پله‌ای فناپ در رتبه بندی شرکت‌ها

همایش شرکت‌های برتر ایران روز گذشته در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان توانست با 76 پله صعود نسبت به سال 1390، حائز رتبه 227 شود.

سازمان مدیریت صنعتی برای شانزدهمین سال، شرکت‌های برتر ایران از نظر میزان فروش / درآمد را معرفی کرده است. در این میان، شرکت فناپ که در سال 1390، رتبه 303 را در میان شرکت‌های برتر ایران کسب کرده بود در سال 1391 باتوجه به افزایش میزان فروش و ورود در بازارهای جدید توانست جایگاه 227 ام را از آن خود کند و ارتقای 76 رتبه ای را با تلاش و کوشش مدیران و همکاران شرکت به دست آورد.

سازمان‌ مدیریت صنعتی، رتبه‌بندي شركت هاي برتر ايران را براي ساليان متوالي تهيه کرده است. اين فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد در مورد بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، فضاي روشن‌تري از كسب و كار اقتصادي كشور ارايه مي‌دهد و به مديران، سياستگزاران و پژوهشگران، ياري مي‎رساند تا شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار مالي و اقتصادي صنايع و بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور بيابند.

hamayesh-imi-100-way2pay-92-11-29

فناپ در سال 1391 با تلاش برای به دست آوردن بازارهای جدید، سرآمد بودن در بازارهای رقابتی و همچنین جلب رضایت مشتریان، همواره در اندیشه نوآوری، ارائه محصولات و خدمات جدید، مشتری‌مداری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش بوده است و دستیابی به موفقیت ها با بهره گیری از توان متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حاصل شده است که می توان گفت، تلاش همکاران عزیز فناپی، زمینه دستیابی به موفقیت ها و نیل به اهداف بوده است.

 منبع: شرکت فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.