راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، پلی‌استیشن ۵ جایزه می‌دهد

کاربران سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، با استفاده از خدمات موجود در بخش سرویس‌های طلایی این اپلیکیشن، می‌توانند در قرعه‌کشی سه دستگاه پلی‌استیشن ۵ شرکت ‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت‌کنندگان در جشنواره پلی‌استیشن سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، به‌ قید قرعه، پلی‌استیشن ۵ جایزه می‌گیرند. مشترکان اپراتور ایرانسل، برای شرکت در این جشنواره، می‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به بخش سرویس‌های طلایی در این سوپر اپلیکیشن، از خدمات موجود در این بخش استفاده و امتیاز کسب کنند.

کاربران ایرانسل تا ۳۰ مهر ۱۴۰۱ فرصت شرکت در این جشنواره را دارند. مشترکان با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور در این اپلیکیشن، یک امتیاز دریافت می‌‎کنند. کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده‌شدن در جشنواره را افزایش می‌دهد.

از جمله خدمات فعلی موجود در بخش سرویس‌های طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، می‌توان اسنپ، اسنپ فود، پیشواز، اسنپ‌مارکت، اعتبار بانکی، پستکس، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، بازیگوشی و اسنپ‌فلایت را نام برد.

ایرانسل باهدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب‌وکارها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، را فراهم کرده است. صاحبان کسب‌وکارها که علاقه‌مند به معرفی خدماتشان به کاربران این سوپر اپلیکیشن هستند، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.