راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وندار همکاری خود را با حامی‌باش آغاز کرد / حمایت از پروژه‌های عام‌المنفعه با دایرکت‌‌دبیت

وندار با ارائه سرویس پرداخت خودکار یا همان دایرکت‌دبیت به کمک پلتفرم «حامی‌باش» آمده است تا به پروژه‌های شخصی‌ای مانند ساخت پادکست کمک کند که درآمد پایدارتری از طریق حمایت مالی مخاطبان خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی وندار، همکاری مشترک وندار و پلتفرم حامی باش به تولیدکنندگان مستقل و صاحبان پروژه‌های ارزش‌آفرین کمک می‌کند از طریق سرویس پرداخت خودکار (دایرکت‌دبیت) یکی از چالش‌های کسب‌وکار خود را حل کنند و این امکان را داشته باشند که درآمد مستمری از حامیان مالی خود دریافت کنند.

حمایت مالی از پروژه‌های عام‌المنفعه، مستقل و فرهنگی فرایندی جهانی است و در همه جای دنیا مخاطبان علاقه‌مند در قبال کاری که پادکسترها، یوتیوبرها و یا تولیدکنندگان محتوای باارزش انجام می‌دهند، تلاش می‌کنند با دونیت کردن یا همان پرداخت مستمر مبلغی اندک به ادامه حیات آن پروژه کمک کنند. این فرایند در همه‌جای دنیا به کمک سرویس پرداخت خودکار به صورت راحت‌تر و دنباله‌دارتری انجام می‌گیرد.

به‌این‌ترتیب که مخاطبان علاقه‌مند به این دست محتواهای باارزش برای ادامه کار تولیدکننده تلاش می‌کنند تا با پرداخت حمایت مالی به او در تأمین هزینه‌های کار کمک کنند. در ایران هم این فرایند به کمک وب‌سایت‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی مانند پلتفرم حامی‌‌باش انجام می‌شود. حامی‌‌باش می‌تواند به افرادی که محتوای رایگان ارائه می‌کنند و همچنین بهبود کیفیت محتوای آن‌ها در گذر زمان کمک کند. در واقع حامی‌باش بستری برای جذب حمایت‌های مالی مخاطبان این افراد است.

با وجود زیرساخت و فراگیر شدن فرهنگ حمایت از پروژه‌های عام‌المنفع، حمایت‌ها از این پروژه‌ها اغلب مستمر و پایدار نیست. این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که حمایت شوندگان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. مخاطبان با وجود علاقه‌شان به حمایت مالی اغلب فراموش می‌کنند که حمایتشان را مستمر انجام دهند. همین مسئله موجب می‌شود که حمایت شوندگان از میزان درآمد ماهانه‌شان مطلع نباشند و به‌این‌ترتیب ادامه حیات پروژه با مشکل همراه شود.

سرویس پرداخت خودکار که شرکت وندار ارائه می‌کند راهکار مناسبی برای حل این مشکل است. با دایرکت‌دبیت هر حمایت‌کننده‌ای به پلتفرم حامی‌باش این اجازه را می‌دهد که در زمان مشخص، مبلغ مشخصی از حسابش برداشت و به‌حساب حمایت شونده واریز کند. به‌این‌ترتیب هم مخاطب مطمئن می‌شود که حمایت مستمر و پایداری از پروژه مورد علاقه‌اش می‌شود و هم حمایت شونده می‌داند که در هر ماه چقدر حمایت مالی برای کارش کسب می‌کند و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.