راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت رکورد روزانه ۳۹ میلیارد تومان درخواست وام آنلاین در لندو

شرکت لندو موفق شد که به رکورد روزانه ۳۹ میلیارد تومان و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان درخواست دریافت وام توسط کاربران خود دست یابد.

به گزارش روابط عمومی لندو، با توجه به گزارش سال ۱۴۰۰، این شرکت رشد ۶ برابری را در میزان ثبت درخواست‌های خود نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده بود؛ همین موضوع باعث شد تا لندو در سال ۱۴۰۱ ضمن توجه ویژه به این حجم از تقاضای بالا، با بازطراحی و اجرای روند خلاقانه ارائه وام به کاربرها، رکورد جدیدی را در بازار لندتک ایران ثبت کند.

تغییر شرایط اقتصادی کشور تنها دلیل ثبت این رکورد جدید نیست، بلکه لندو با تغییرات ساختاری که در روند وام‌دهی خود ایجاد کرده است، دریافت وام آنلاین بانکی را بسیار راحت کرده، به شکلی که تمام مراحل ثبت، درخواست و دریافت وام به‌صورت کاملاً آنلاین و تنها کمتر از یک هفته (در صورت تکمیل بودن مدارک) انجام می‌گیرد. همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از افراد که فرصت کافی برای مراجعه به بانک یا تکمیل اصل مدارک را ندارند، درخواست خود را به شکل تماماً آنلاین ثبت و وام خود را دریافت کنند.

عدم نیاز به ارائه چک نیز از مهم‌ترین دلایل استقبال بالای کاربرها از وام آنلاین لندو است. این شرکت ایرانی فعال در حوزه لندتک است که وام بانکی بانک آینده را تنها به پشتوانه سفته الکترونیکی به کاربران ارائه می‌دهد.

با بررسی آمارها در لندو می‌توان به این نتیجه رسید که هر تغییر ساختاری در ارائه آسان‌تر و با سود پایین به کاربران، به طور حتم با استقبال زیادی روبرو می‌شود؛ در نتیجه جامعه ایران ظرفیت‌های زیادی برای فعالین حوزه لندتک خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود با توجه اینکه شرکت لندو محدودیتی در تعداد سفارش‌های ثبت شده در یک روز ندارد، این رکورد به‌زودی باز هم تغییر کند. 

همچنین همکاری لندو با بیش از هزاران فروشگاه در سراسر کشور و گستردگی روز افزون خدمات و کالاهای تحت پوشش وام خرد آنلاین لندو نیز می‌تواند دلیل دیگری باشد که رکورد درخواست وام در آینده به عدد بالاتری نیز برسد.

دریافت‌کننده‌های وام آنلاین لندو می‌توانند از وام خود برای خرید کالا و خدمات مختلف از جمله کالاهای دیجیتال، بیمه، سفر، کالاهای تخصصی و غیره استفاده کنند. برای دریافت وام آنلاین لندو و راهنمای استفاده از خدمات می‌توانید به سایت لندو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.