راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزیابی خدمات پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال / نظرسنجی از کاربران صرافی‌های ایرانی

بازار ارز دیجیتال در دنیا با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال رشد است و با وجود نوسانات دوره‌ای در قیمت رمزارزها حجم معاملات انجام شده به تدریج رو به افرایش است. روزانه تعداد زیادی تراکنش در بازار رمزارزها در ایران نیز انجام می‌شود که تعداد قابل ملاحظه‌ای از این تراکنش‌ها از طریق پلتفرم‌های ایرانی صورت می‌پذیرد.

با وجود عدم تنظیم‌گری حوزه رمزارزها توسط قانون‌گذاران، به دلیل استقبال افراد از بازار ارزهای دیجیتال در ایران تعداد صرافی‌های رمزارز ایرانی با خدمات متنوع و متفاوت رو به افزایش است.

همان‌طور که فعالین بازار ارزهای دیجیتال برای موفقیت در سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی خود نیازمند کسب آگاهی، سواد مالی و شناخت دقیق رمزارزها هستند؛ صرافی‌های ارز دیجیتال نیز جهت بهبود و طراحی خدمات به‌روز و متناسب با نیاز مشتریان نیازمند یک دید و اشراف کلی بر سلیقه، میزان آگاهی و نیاز فعالین بازار رمزارزها هستند.

به همین منظور صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین برای بررسی نیاز کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز خود از صنعت بلاکچین و رمزارز اقدام به طراحی یک نظرسنجی کرده است که علاوه بر کاربران بیت‌پین کاربران سایر صرافی‌های ارز دیجیتال و به طور کلی همه فعالین بازار ارزهای دیجیتال امکان شرکت در آن را دارند.

شرکت دانش‌بنیان بیت‌پین، شرکتی است که به صورت خاص و تخصصی در زمینه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و شاخه‌های فعالیت آن شامل توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاکچین، پژوهش و مشاوره در زمینه بلاکچین و ارز دیجیتال است. بازار معاملاتی بیت‌پین یکی از محصولات این شرکت است. بیت‌پین بازاری بدون واسطه برای کاربران به وجود می‌آورد که در آن می‌توانند به راحتی از یکدیگر ارز دیجیتال خریداری کرده و یا بفروشند. بیت پین سعی کرده با توجه به استانداردهای بین‌المللی، پلتفرمی با هدف رقابت با پلتفرم‌های بین‌المللی طراحی کرده و در عین حال سادگی و قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی را فراهم آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به شرکت در این نظرسنجی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.