راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شاپ با محصول جدید خود در نمایشگاه ایران ریتیل شو

پس از چندین بار لغو نمایشگاه ایران ریتیل شو بعلت شیوع ویروس کرونا، سرانجام 2 الی 5 مردادماه 1401 این نماشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شاپ، این شرکت با محصول «راهکار یکپارچه کسب‌وکار شاپ بیز» در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو 2022 حضور یافت. این راهکار دارای ویژگی‌هایی همچون نرم‌افزار فروش، حسابداری، انبارداری، انواع روش‌های پرداخت، باشگاه مشتریان و اتصال به شبکه تأمین‌کنندگان است که برروی تمامی دستگاه‌ها با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به اتصال به شبکه تأمین‌کنندگان کالا اشاره کرد.

کسب‌وکارهایی که از نرم‌افزار شاپ بیز استفاده می‌کنند می‌توانند به‌راحتی به تأمین‌کننده اصلی کالا متصل شوند و در این‌ میان ویزیتورها حذف می‌شوند و کالاها را می‌توان به قیمت مناسب‌ و تخفیف‌دار شناسایی و تهیه کرد. همچنین امکان خرید اعتباری از تأمین‌کنندگان هم برای فروشگاه‌ها وجود دارد. باشگاه مشتریان نیز سرویسی است که در شاپ بیز به فروشگاه‌ها و پذیرنده‌ها ارائه می‌شود تا بتوانند مشتریان خود را رصد و حفظ کنند.

از مزایای این محصول می‌توان به سیستم‌عامل اندروید، کاربرپسند و بر بستر رایانش ابری (cloud) اشاره کرد که از این طریق علاوه بر ارتقای امنیت، افراد در هر زمان و مکانی می‌توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و کسب‌وکار خود را مدیریت کنند. در کنار شاپ بیز، می‌توان صندوق فروشگاهی اندرویدی را نیز به پذیرنده‌ها ارائه داد که این صندوق‌های فروشگاهی به دستگاه کارت‌خوان و چاپگر فروشگاه‌ها متصل می‌شوند. در این نمایشگاه غرفه شاپ میزبان فروشگاه‌ها، کسب‌وکارها، شرکای تجاری و غیره بود.

قابل‌ذکر است این محصول مناسب کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اعم از شیرینی‌فروشی، نانوایی، سوپرمارکت، رستوران و کافه است. همچنین این محصول قابلیت اتصال به ترازو را دارد و امکان ثبت فاکتور محصولات وزنی را نیز برای پذیرنده ایجاد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.