راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه بیست کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزها است که هر دوهفته یکبار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالین حوزه و رویدادهای مهم پیش‌روی رمزارزها است.

نسخه بیستم کریپتو داشبورد وضعیت بازار رمزارزها را بررسی کرده و به عوامل اقتصادی تأثیرگذار روی بازار کریپتو پرداخته است.

در این شماره پروژه NFT Worlds به عنوان یکی از پروژه‌های فعال در بازی‌های بلاکچینی معرفی شده است. در کنار تمامی این مطالب، دو موضوع شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Haun Ventures و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر در دوهفته اخیر بررسی شده است.

در ادامه با دید بلندمدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر بازار پرداخته شده است. در کنار تمامی موارد ذکرشده واچ‌لیستی از ارزهای دارای پتانسیل رشد بالا تهیه شده که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

در این نسخه همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم گردآوری شده است. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای با امین زربخش، هم‌بنیان‌گذار کوین پلاس آشنا و از دانش او بهره‌مند می‌شوید. در بخش دیگری از همین مصاحبه با خدمات و محصولات کوین پلاس آشنا خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.