راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فرابوم در کنار پست‌بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس

شرکت فرابوم با محوریت پلتفرم برداشت مستقیم از حساب پیمان در کنار پست‌بانک ایران در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2022 حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرابوم، این شرکت در این دوره از نمایشگاه خدمات، راهکارها و محصولات خود در حوزه بانکداری باز را با محوریت پلتفرم Direct Debit یا همان برداشت مستقیم از حساب با نام تجاری پیمان معرفی کرد.

یازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2022، دیروز 20 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس افتتاح و تا روز جمعه 23 اردیبهشت ماه ادامه داشت و فرابوم در غرفه پست‌بانک ایران پذیرای بازدیدکنندگان بود.


درباره دایرکت دبیت پیمان


دایرکت‌دبیت، همان برداشت مستقیم از حساب است که به‌عنوان یک محصول در چارچوب بانکداری باز ارائه می‌شود. برداشت مستقیم عملیاتی است که کاربران با استفاده از آن به کسب‌وکارها اجازه برداشت مستقیم از حساب بانکی خود را برای خریدهای پرتکرار و پرداخت اشتراک‌های دوره‌ای می‌دهند. هم‌اکنون فرابوم این محصول را با نام تجاری «پیمان» برای مشتریان بانک‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین فراهم می‌کند. در سرویس برداشت مستقیم پیمان، کاربر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بتوانند از حساب مشتریان تا سقف معینی برداشت کنند.

پیمان در پرداخت‌های پرتکرار و دوره‌ای دغدغه عدم وصول را برای کسب‌وکارها به حداقل می‌رساند. فراموش‌کردن پرداخت به‌موقع اقساط و قبوض و یا تمدید اشتراک‌ها با استفاده از پیمان به‌طور منظم و خودکار انجام خواهد شد بدون اینکه کاربر نیاز به ورود هر باره اطلاعات داشته باشد. علاوه بر این به واسطه این سرویس، پرداخت و تسویه آنی و حتی شارژ کیف پول و شارژ خودکار برای مشتریان به‌راحتی انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.