راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا همایش سوم مهم است؟ / ۱۰ روز تا برگزاری

تا ۱۰ روز دیگر، سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود. این همایش از همان اولین دوره‌ برگزاری از قدرت علمی خوب و مناسبی برخوردار بود و علاوه بر این عظمت و شکوه یک همایش سالیانه را هم داشت و به اندازه کافی آبرومند بود. این همایش با کارگاه‌های متنوع و طیف گسترده مدیران و کارشناسانی که در آن حضور داشتند، فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های مختلف صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک شد. نمایشگاه جنبی همایش نیز تا حد خوبی نمایانگر طیف وسیع فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور بود. هر چند که این همایش تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، اما دو دوره قبلی به اندازه کافی مثبت و پرانرژی بود که بشود چشم بر روی نواقص بست و از آن خرده نگرفت و به جنبه‌های مثبت نظر داشت.

همایش سوم تا ده روز دیگر برگزار می‌گردد و بار دیگر فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران در دو روز گرد هم می‌آیند و در این دو روز توانایی‌های‌شان را نشان هم می‌دهند، در کارگاه‌های تخصصی درباره مفاهیم روز صحبت می‌کنند؛ از دستاوردهای‌شان سخن و از برنامه‌های‌شان برای آینده می‌گویند؛ نماینده‌های بانک مرکزی ایده‌هایشان را شرح می‌دهند؛ شرکت‌های خصوصی از دستاوردهایشان می‌گویند؛ خلاصه این که این دو روز به خوبی جایش را در دل اهل صنعت یافته است و به مرور و با رفع برخی از کاستی‌ها جایش محکم‌تر هم خواهد شد.

پیش از این فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک در حاشیه همایش سالیانه بانکداری اسلامی جمع می‌شدند. اما با توجه به این که موضوع همایش بانکداری الکترونیک مرتبط‌تر به فضای صنعت است، به طور طبیعی این همایش و فرصت حضور در آن را کم‌تر فعالی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور از دست می‌دهد.

تا ۱۰ روز آینده همکاران من در تحریریه راه پرداخت، تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که هر روز شما را در جریان آخرین خبرها و مطالب مربوط به همایش قرار دهند. شما هم در صورتی که علاقمند به انتشار مطلبی در ویژه‌نامه‌های راه پرداخت هستید با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.