راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارز دیجیتال استپن در بیت‌پین / در ایردراپ میلیونی استپن شرکت کنید

ارز دیجیتال استپن با نماد اختصاری GMT به بازار صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین اضافه شد و کاربران می‌توانند این ارز را به‌صورت آنی، معامله کنند.

به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، ارز دیجیتال استپن که در بازار کریپتوکارنسی با نماد اختصاری GMT شناخته می‌شود، مربوط به بازی STEPN و اولین برنامه‌ درآمدزایی با ورزش در شبکه بلاکچین سولاناست. این رمزارز در مدت کوتاهی باعث شد تا گیمرهای بیشتری با دنیای کریپتو آشنا شوند.

تا به امروز بازی‌های بلاکچینی بسیاری خلق‌ شده‌اند که به کاربر اجازه می‌دهند با بازی‌کردن، همزمان درآمد هم‌کسب کنند. به این ویژگی، «بازی‌کن، درآمد کسب کن» یا به‌اصطلاح انگلیسی «Play To Earn» گفته می‌شود. اما بازی استپن، باعث خلق سبک جدیدی از بازی‌های کریپتویی شده است؛ قابلیت درآمدزایی با حرکت‌کردن (Move To Earn) به لطف بازی STEPN، در بین کاربران کریپتو، مفهوم جدیدی است. این پلتفرم در آینده‌ نزدیک تعامل کاربران و گیمرها را با بازی‌های مربوط به فناوری وب ۳، تغییر خواهد داد.

برنامه استپن به کاربران اجازه می‌دهد تا یک کفش به‌صورت توکن غیرقابل ‌معاوضه (NFT) برای شروع از بازار آن خریداری کنند و بعد با کمک ویژگی‌های متنوع، بدوند یا راه بروند و کسب درآمد کنند. در واقع، هدف اصلی تیم توسعه و طراحی پلتفرم استپن از خلق و توسعه آن، معرفی دنیای جذاب بلاکچین و ارزهای دیجیتال، به جامعه ورزشکاران و گیمرهای ناآشنا به این حوزه و همین‌طور تشویق کاربران بازار رمزارزها، به ورزش‌کردن و حفظ زندگی سالم است.


نحوه شرکت در ایردراپ 20 میلیونی استپن


با فهرست‌شدن ارز دیجیتال GMT، ایردراپ میلیونی این رمزارز تا پایان دوم اردیبهشت برگزار می‌شود. در ایردراپ توییتر و اینستاگرام، مجموعاً ۲۰ میلیون تومان بین کاربران توزیع و به کیف پول بیت‌پین، واریز می‌شود.

ایردراپ توییتر و اینستاگرام استپن، به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند با انجام مراحل هر یک، در هر دو ایردراپ شرکت کنند. واریزی پاداش شرکت در ایردراپ‌ها، ۱۰ اردیبهشت‌ماه به کیف پول شخصی کاربران در بیت‌پین، انجام خواهد شد.

{شرکت در ایردراپ میلیونی استپن}


اقتصاد توکنی پلتفرم StepN


برنامه استپن، دو نوع توکن بومی دارد؛

  • رمزارز بازی به نام GST (Green Satoshi Token)، توکن کاربردی و جایزه بازی است و رمزارز GMT (Green Metaverse Token)، توکن حاکمیتی برنامه استپن است. تعداد GST نامحدود وقتی‌ که کاربران با این اپلیکیشن می‌دوند، تولید می‌شود. سپس، برای ساخت کفش‌های جدید و تعمیر و ارتقای سطح کفش‌های قبلی، باید مقداری GST سوزانده شود.
  • توکنGMT، مسئولیت حاکمیت پلتفرم را بر عهده‌ کاربران می‌گذارد. عرضه‌ کل این توکن 6,000,000,000 واحد است؛ اما طی برخی رویدادها برای آن فرایند سوزاندن را در نظر گرفته‌اند، بر همین اساس، در گذر زمان عرضه کل توکن GMT کم خواهد شد.

برای معامله استپن و ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین، اتریوم، شیبا، دوج‌کوین و بیش از 110 رمزارز دیگر، می‌توانید در صرافی بیت‌پین ثبت‌نام و به‌سادگی، این ارزهای دیجیتال را معامله کنید. همچنین امکان ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هزینه، یکی از ویژگی‌های دیگر این صرافی ایرانی و محبوب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.