راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی بيمه پاسارگاد را تمدید کرد

بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی بیمه پاسارگاد را برای پانزدهمین سال پیاپی تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، این شرکت توانست تأییدیه تمدید مجوز قبولی اتکايی از مؤسسات بيمه داخلی را از بيمه مرکزی جمهوری اسلامی ايران تا فروردین‌ماه ۱۴۰۲ کسب کند.

مجوز قبولی اتکايی از مؤسسات بيمه داخلی این شرکت به جهت دارا بودن شرايط اجرايی ماده ۱۹ آيين‌نامه شماره ۱۰۰ مصوب شورای عالی بیمه و همچنين بر اساس قابليت‌های فنی، علمی و اجرایی سال‌های گذشته این شرکت تمديد شد.

کسب سطح يک توانگری مالی بیمه پاسارگاد به تشخيص بيمه مرکزی جمهوری اسلامی ايران برای دهمين سال متوالی و همچنین دارا بودن کادر فنی متخصص در امور اتکايی بر اساس تأييد صلاحيت تخصصی آنها باعث شد تا مجوز قبولی اتکايی بیمه پاسارگاد برای سال‌های متمادی تمدید شود.

بیمه پاسارگاد به‌منظور حفظ جایگاه و توانگری مالی، افزایش ظرفیت برای قبول ریسک و گسترش فعالیت‌های بیمه اتکايی، سرمایه خود را به مبلغ سه هزار و ۶۱ میلیارد تومان افزایش و بر اساس تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت مراحل بعدی افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت بيمه پاسارگاد اولین‌بار پنجم آبان‌ماه ۱۳۸۶ مجوز قبولی اتکايی از مؤسسات بيمه داخلی را از بيمه مرکزی دريافت کرد و با صدور اولين گواهی قبولی در تاريخ 18 آذرماه همان سال فعاليت خود را در اين حوزه مهم بیمه‌ای آغاز کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.