راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیف‌پول رمزارزی BTC.com به‌زودی از دسترس خارج می‌شود

کسری حسنی / والت رمزارز BTC.com فعالیت خود را از سال 2015 توسط گروه BIT Mining Group آغاز کرد و در مدت‌زمان کوتاهی در سال 2016 به آمار یک میلیون کاربر دسترسی پیدا کرد. این کمپانی در اصل یک کمپانی استخر استخراج است. این مفهوم به معنای محلی مجازی است که جامعه‌ای از ماینرها، هر کدام قدرت پردازشی دستگاه‌های خود را در آنجا با یکدیگر ادغام می‌کنند تا شانس خود را برای سودآوری در استخراج رمزارزها افزایش دهند. از آنجایی‌ که رقابت بر سر حل‌کردن مسائل پیچیده ریاضی در شبکه بیت‌کوین بسیار زیاد است، ماینرها قدرت پردازشی خود را در استخر استخراج متمرکز می‌کنند.

این کمپانی در 19 فوریه 2022 اعلام کرد که والت BTC.com در تاریخ 1 آوریل سال جاری به‌طور کامل از دسترس خارج خواهد شد و هشدار داد که تمامی کاربران دارایی‌های خود را از این والت خارج کنند. حال تاریخ غیرفعال شدن این والت تغییر کرده و طبق اعلامیه رسمی وب‌سایت BTC.com به 15 آوریل (26 فروردین 1401) موکول شده است. این اعلامیه در آدرس wallet.btc.com قابل‌ مشاهده است و به شرح زیر است: «کاربران عزیز والت BTC.com، باتوجه به اینکه برخی از دارایی‌های کاربران ما به‌طور ایمن منتقل نشده است، سرویس والت BTC.com که در ابتدا برنامه‌ریزی‌شده بود تا در ۱ آوریل ۲۰۲۲ متوقف شود، به‌طور رسمی در بامداد 15 آوریل 2022 متوقف خواهد شد. تخلیه دارایی‌های خود را سریعاً انجام دهید. این موضوع سایر مشاغل BTC.com را مختل نخواهد کرد. عذرخواهی ما را پذیرا باشید.»

در ادامه این اعلامیه آمده است: «پس از بسته‌شدن سرویس، آدرس ارائه‌شده توسط کیف پول BTC.com به‌طور معمول قابل‌ استفاده نخواهد بود. اگر از آدرس کیف پول BTC.com در پلتفرم‌های دیگر استفاده می‌کنید، باید در اسرع وقت استفاده از آن را متوقف کنید و موجودی کیف پول BTC.com خود را به‌موقع به کیف پول‌های موجود دیگر انتقال دهید. اگر پس از غیرفعال شدن کیف پول، مشکلی در رابطه با موجودی دارید، لطفاً از طریق آدرس ایمیل رسمی support@btcm.group با ما تماس بگیرید، ما در اسرع وقت به شما کمک خواهیم کرد.»

این کیف‌ پول رمزارزی در بخش پایانی اعلامیه خود بیان کرده است: «از حمایت مداوم و عشق شما به کیف پول BTC.com سپاسگزاریم. BTC.com در مسیر بهینه‌سازی و نوآوری مستمر به پیشروی خود ادامه می‌دهد و به ارائه خدمات در رابطه با داده‌ها و استخر استخراج برای علاقه‌مندان به بلاکچین در سراسر جهان می‌پردازد. لطفاً به ایمنی وجوه خود توجه کنید و مراقب کلاهبرداری‌های جدید باشید. مقامات و کارکنان BTC.com هرگز از شما رمز عبور حساب و فایل PDF پشتیبان خود را نمی‌خواهند و هرگز از شما نمی‌خواهند که انتقال و برداشت خصوصی انجام دهید.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.