راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرارداد ارائه خدمات کیف پول اعتباری تارا روی پی‌پاد منعقد شد

امکان فعال‌شدن کیف پول تارا در پی‌پاد، پس از امضای تفاهم‌نامه مشترک میان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و شرکت «توسعه تجارت و فناوری تارا»، فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، بر اساس تفاهم انجام‌شده، سرویس تارا روی اپلیکیشن پی‌پاد فعال می‌شود و کاربران می‌توانند با دسترسی به کیف پول تارا از این طریق، پی‌پاد خود را شارژ و با موجودی تارا در این پلتفرم پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این قرارداد با امضای قنادپور، مدیرعامل و قانعی‌رضایی‌مقدم، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت «توسعه تجارت و فناوری تارا» و همچنین تفرشی، مدیرعامل و معتمدی، عضو هیئت‌مدیره از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد منعقد شد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد خدمات متنوعی را برای مشتریان خود فراهم‌ آورده است، یکی از این خدمات، اپلیکیشن پی‌پاد؛ کیف پول همراه پاسارگاد است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از سرویس‌های این برنامه، فعالیت‌های خود در حوزه پرداخت مانند پرداخت کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض، پرداخت عوارض، خلافی و پارک حاشیه‌ای را به‌آسانی و با امنیت کامل انجام دهند. علاوه بر این امکانات، همواره تسهیل هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه پرداخت برای کاربران و مشتریان از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده است. از این رو افزودن کیف پول تارا به اپلیکیشن پی‌پاد در راستای ارتقای سطح رفاه کارکنان سازمان‌ها و رونق کسب‌وکارها به‌عنوان هدف شرکت «توسعه تجارت و فناوری تارا» انجام پذیرفته و کاربران تارا می‌توانند با استفاده از این پلتفرم نیازهای خود را مرتفع سازند.

با امضای این قرارداد و هم‌افزایی ایجادشده میان شرکت «توسعه تجارت و فناوری تارا» و «پرداخت الکترونیک پاسارگاد»، این دو شرکت بیش از پیش در مسیر تسهیل فعالیت‌های حوزه پرداخت کاربران خود گام برخواهند داشت و به سبب آن خدمات متعددی برای مشتریان فراهم می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.