راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید و پرداخت کاربران سرویس پول همراه MTN از طریق VISA ممکن شد

همکاری MTN و شرکت VISA با ارائه راهکاری استثنایی، این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا با استفاده از سرویس پول همراه MTN به صورت رودررو و آنلاین درهرجا که کارت اعتباری VISA مورد پذیرش است، تراکنش انجام دهند.

بر اساس قرارداد منعقد شده بین طرفین، مشتریان MTN از طریق تلفن همراه خود قادر خواهند بود که از طریق حساب پول همراه MTN، در فروشگاه‌ها و از طریق پایانه فروش VISA، وجوه خود را پرداخت کنند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از تمامی فروشندگان متصل به پایانه VISA، به طور آنلاین خرید کنند و از تمامی دستگاه‌های خودپرداز VISA پول دریافت کنند.

به اعتقاد شرکت ‌VISA، فناوری تلفن همراه در امر پوشش خدمات مالی و سهولت دسترسی به آن، نیروی محرکه منحصربه‌فرد و مهمی است و یکی از عناصر اصلی در کمک به بهبود زندگی مردم محسوب می‌شود. پول همراه MTN کاربران را قادر می‌سازد که وجوه خود را در داخل و خارج کشور انتقال داده و از سایر خدمات پرداخت نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت هزینه‌های بیمه و محصولات مالی و پرداخت‌های مربوط به خرده­‌فروشی نیز بهره ببرند. تا اوایل پاییز سال جاری، سرویس پول همراه MTN در ۱۳ کشور راه‌اندازی شده است.

منبع: ایستنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.