راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آرپا؛ رسانه پرداخت الکترونیک ایران راه‌اندازی شد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سابقه‌ دیرینه خود همواره با دغدغه راهبرد خدمات پرداخت الکترونیک پاسارگاد گام برداشته است. این شرکت با رعایت استاندارهای بین‌المللی خدمات پرداخت، همواره با خلاقیت و رویکردهای نوین اقدام به بسترسازی و ارائه خدمات با استفاده از ابزارهای نوین می‌کند. این شرکت با بهره‌مندی پتانسیل فنی خود، اپلیکیشن‌ها و محصولات متعدد و متنوعی برای ارائه خدمات بهینه برای کاربران خود ایجاد کرده است.

یکی از این اپلیکشن‌ها، نرم‌افزار «پی‌پاد» است که به‌عنوان اپلیکیشن کیف پول بانک پاسارگاد طراحی شده است. از جمله اهداف این برنامه بهبود کیفیت زندگی و تسهیل فعالیت‌های کاربران در حوزه پرداخت است.

با توجه به نقش ویژه رسانه در ایجاد تعامل، گسترش آموزش و اطلاع‌رسانی در دنیای امروز، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بر اساس نیاز مخاطبان و کاربران این نرم‌افزار، رسانه پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد «آرپا» را به‌عنوان خدمتی نوین و با هدف ارائه ترکیب موثری از محصولات حوزه‌های پرداخت و بانکی ارائه کرده است.

این خدمت از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در روز هفدهم اسفندماه رونمایی شد و از مهمترین اهداف آن؛ تعامل موثر با کاربران اپلیکیشن پی‌پاد است. در تلویزیون اینترنتی آرپا محتواهای متنوعی در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پی‌پاد این اپلیکیشن را دانلود و از خدمات متعدد و به‌روز آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.