راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اول‌پرداخت سه‌ساله شد

مجموعه اول‌پرداخت، به لطف رضایتمندی کاربران و ارائه خدمات نوین در عرصه پرداخت‌های بین‌المللی و نقل‌وانتقالات مالی، امروز توانست سومین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشته و یک سال دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی اول‌پرداخت، این سامانه که از سال 1397 با شعار انتخاب اول در پرداخت‌های بین‌المللی و باهدف بهبود فرایند نقل‌وانتقالات مالی بین‌المللی کاربران ایرانی، آغاز به کار کرد؛ با ایجاد فضایی ایمن و ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه، سالی دیگر را باافتخار در کنار کاربران به پایان رساند و توانست برای سومین سال پیاپی به‌عنوان یکی از معتبرترین و سریع‌ترین سامانه‌های پرداخت آنلاین، در عرصه پرداخت‌های خارجی حضور پیدا کند.

این سامانه با همکاری مدیران خبره و کادر حرفه‌ای و مجرب، در تلاش است تا با ایجاد فضایی سریع، ایمن و مقرون‌به‌صرفه برای نقل‌وانتقالات مالی کاربران ایرانی، در راستای تحقق اهداف خود گام بردارد و اعتماد کاربران ایرانی، فریلنسرها و کسب‌وکارهای آنلاین را به دست آورد.

تیم اول‌پرداخت، همه‌ساله ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه بسیاری را در برنامه کاری خود قرار می‌دهد تا کاربران قادر باشند بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان، پرداخت‌های بین‌المللی خود را توسط این شبکه انجام دهند. از جمله امکاناتی که اول‌پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتتاح حساب، خرید، فروش و شارژ حساب پی‌پال؛
  • خریدوفروش، شارژ حساب و افتتاح حساب وبمانی؛
  • افتتاح حساب، شارژ حساب، خریدوفروش پرفکت‌مانی؛
  • خرید انواع گیفت‌کارت‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، گوگل‌پلی، اپل‌استور و اسپاتیفای؛
  • نقد کردن درآمد ارزی شما از سایت‌های فریلنسری خارجی؛
  • خرید از آمازون و ای‌بی، علی‌اکسپرس و تمامی سایت‌های خارجی دیگر؛
  • ثبت‌نام آزمون آیلتس و تافل و سایر آزمون‌های بین‌المللی.

فعالیت‌ها و خدمات سامانه الکترونیکی اول‌پرداخت به همین‌جا ختم نمی‌شود و این سامانه علاوه بر ارائه خدمات ذکرشده، چشم‌انداز روشنی را برای سال آتی خود در نظر گرفته و قصد دارد در مسیر محقق‌ساختن شعار انتخاب اول در پرداخت‌های بین‌المللی قدم برداشته و حضور پررنگی را در عرصه پرداخت‌های آنلاین برای خود ثبت کند.

به‌منظور دسترسی به خدمات سایت، تنها کافی است حساب کاربری خود را افتتاح کنید و پس از ورود به سایت، سفارش خود را ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن و صرف کمترین هزینه به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا کنید. برای کسب اطلاع از تمامی خدمات موجود، می‌توانید به سایت avalpardakht.com مراجعه کرده و سؤالات خود را با تیم پشتیبانی اول‌پرداخت در میان بگذارید تا کارشناسان مجموعه در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی کنند. مجموعه اول‌پرداخت، در تلاش است تا تجربه‌ای ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه را در زمینه پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی برای کاربران فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.