راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیرینگ امکان کمک به مؤسسات خیریه را فراهم کرد

جیرینگ در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود و جایگاه احسان و نیکوکاری در کشور با سامانه #7* شرایط را برای کمک به حدود 30 خیریه معتبر فراهم ساخته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)، هرساله در میانه اسفندماه ایرانیان آستین‌های خود را برای دست‌گیری از مستضعفان و نیازمندان بالا می‌زنند و کمک‌های انسان‌دوستانه و خیریه خود را به ارگان‌ها یا نهادهای عام‌المنفعه تقدیم می‌کنند. به همین مناسبت 14 اسفندماه در تقویم ما ایرانیان به‌عنوان روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است. جیرینگ در راستای همراهی با مردم خیراندیش و نیکوسرشت ایران، از دیرباز با اختصاص کد مهربانی (#6*7*) روی شبکه همراه اول، تلاش کرده تا در روز احسان و نیکوکاری در کنار خیرین عزیز باشد.

جیرینگ با ارائه کد اختصاصی (#6*7*) سعی در کمک به نهادها و خیریه‌های معتبر جهت حمایت از نیازمندان دارد. در حال حاضر حدود 30 خیریه و سازمان‌ عام‌المنفعه به کمک این سرشماره، شرایط جمع‌آوری نذورات و کمک‌های نقدی هم‌وطنان را دارند.

شماره‌گیری #6*7* فقط مختص روزهای خاص از سال نیست و هم‌وطنان می‌توانند در هر زمان و مکان به‌راحتی کمک‌های نقدی خود را در هر لحظه از شبانه‌روز به خیریه مورد نظر خود اهدا کنند.

سازمان بهزیستی کشور، خیریه کهریزک، بنیاد احسان، ستاد دیه، جمعیت امام علی(ع) و بیش از 25 خیریه دیگر از جمله سازمان‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #6*7* کمک‌های نقدی خود را در اختیار آنها قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.