راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شد

محمود لیائی، با حکم عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌ سمت‌های معاونی وزیر و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع‌پور ضمن تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر، طی حکمی محمود لیائی را عهده‌دار مسئولیت‌های «معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» کرد.

بر اساس حکم صادرشده، مأموریت ویژه محمود لیائی در دوره مسئولیتش، تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی، ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت، ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایت‌مندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست، افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی، ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

لیائی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است و هم‌اکنون نیز محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه تربیت مدرس است. او بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد.

معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران، مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن و مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های اوست.

2 دیدگاه
  1. بازنشسته تامین اجتماعی می‌گوید

    ضمن عرض تبریک به مدیرعامل شرکت پست ، چند سالی است که شرکت پست برای بازنشسته خود مبلغ صدهزار تومان واریز میکند آیا خجالت آور نیست که مزد سی سال زحمت با مبلغی شرم آور داده شود و هرساله هیچ تغییر هم نداشته باشد ؟؟؟؟؟؟ به شما میگن مرد ؟

  2. هوشیار عبداللهی می‌گوید

    با عرض سلام خدمت همکاران اداره پست کشور

    در این دوره و روزگار با اون همه پیشرفت ، چطور کشوری قدرتمند همچون جمهوری اسلامی که در ساخت پهباد نظامی و خصوصی ، در دنیا حرف اول رو میزنه ، چرا نباید از پهبادها برای ارسال بسته های پستی در داخل شهر ها استفاده کنه ، هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه های انسانی و ترافیکی و مالی صرفه جویی میشه ،
    یه خطوط هوایی مشخص برای اداره پست مشخص کنن و مشکلات و تاخیرات مردم هم به کلی حل میشه

    Iran air post
    پست هوایی ایران

    پیشرفت ها بدون اقدام به وجود نمیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.