راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان کارت‌به‌کارت از مبداء بانک پاسارگاد و مسدودسازی کارت در نسخه جدید ویپاد فراهم شد

نسخه جدید اپلیکیشن «ویپاد، ترابانک پاسارگاد» به‌روزرسانی و منتشر شد. از این پس کاربران می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای از مبداء بانک پاسارگاد، مبالغ مورد نظر خود را کارت‌به‌کارت کنند. علاوه بر این امکان مسدودسازی و فعال‌سازی آنی کارت نیز فراهم شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در نسخه شماره ۳.۵.۱۲ ویپاد، کاربران، قادر هستند با در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی پاسارگاد خود، به‌صورت کارت‌به‌کارت به تمام مقاصد، پول واریز کنند. از امکانات جدید این نسخه، می‌توان به قابلیت مسدودسازی و فعال‌سازی کارت به‌صورت لحظه‌ای اشاره کرد. با این امکان در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی پاسارگاد، کاربر می‌تواند بدون نیاز به مراجعه به شعبه بانک، به‌صورت آنی کارت خود را غیرفعال کرده یا در صورت نیاز و رفع مشکل، آن را فعال کند.

همچنین مشتریان اپلیکیشن ویپاد می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب بانک پاسارگاد، سامانه بانکداری مجازی را برای حساب‌های دلخواه‌شان فعال‌ کنند. پیش از این نیز قابلیت تغییر برخط رمز اول کارت بانکی، بدون نیاز به مراجعه به عابربانک فراهم شده بود. ضمن این تغییرات، مشکلات جزئی گزارش‌شده در نسخه‌های قبلی نیز رفع شده‌اند.

به‌طور کلی در هر نسخه جدید از برنامه، تغییراتی ایجاد می‌شود که برخی از آنها ملموس و ظاهری نیست، اما به‌طور کلی، عملکرد اپلیکیشن را بهبود می‌بخشد.

گفتنی است ویپاد در واقع یک بانک تمام دیجیتال است که توسط بانک پاسارگاد در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توسعه پیدا کرده و با استفاده از آن می‌توان از تمامی خدمات بانکی نظیر انتقال وجه، دریافت کارت بانکی، دریافت کارت هدیه و… (کاملاً مشابه با حساب‌های عادی بانک پاسارگاد) بهره برد.

برای به‌روزرسانی یا نصب اپلیکیشن ویپاد می‌توان از طریق کافه‌بازار، مرورگر و از طریق سایت ویپاد اقدام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد علاوه بر مراجعه به سایت ic.pod.ir می‌توان کیو‌آرکد زیر را اسکن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.