راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چالش توفان ذهنی مشکلات خودرویی در شرکت تافردا برگزار می‌شود / اهدای جایزه نقدی برای سه ایده برتر با همکاری «تیک‌آف»

صنعت خودرو و بازارهای مرتبط با آن، يکی از اصلی‌ترين زيست‌بوم‌های صنعت، فناوری و نوآوری محسوب مي‌شود. به‌ویژه در كشوری با بيش از 21 ميليون خودرو كه صنعت خودرو و بازارهای كاربردی آن، سابقه و رونق ویژه‌ای دارد. استارتاپ «تیک‌آف» یک فرصت ويژه براي جذب، داوری، ارتقا و سرمايه‌گذاری روی ايده‌های جديد و نوآورانه در اين زمينه است كه در نوع خود، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جذب ایده‌های استارتاپی خودرويی با جوایزی ارزنده محسوب می‌شود و مبتكر آن، شرکت تافردا با مشارکت هلدینگ عظام (گروه تولیدی قطعات خودرو) است.


250 میلیون تومان جایزه


برای این چالش شرکت تافردا مبلغ 250 میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته که به سه ایده برتر و بر اساس امتیازهایی که توسط داوران مشخص‌شده تقدیم می‌شود. به ایده برتر 20میلیون تومان وجه نقد به همراه 80میلیون تومان بهره‌مندی از خدمات شرکت تافردا، به برنده دوم 10میلیون تومان وجه نقد به همراه 70میلیون تومان استفاده از خدمات و به سومین ایده 10میلیون تومان معادل 60میلیون تومان خدمات در استودیو تافردا اهدا خواهد شد. خدماتی که استودیو تافردا در اختیار سه تیم برتر این مسابقات قرار خواهد داد شامل استفاده از مشاورین متخصص، استفاده از فضای کار اشتراکی تافردا، استفاده از خدمات توسعه محصول نرم‌افزاری، تخصیص بودجه تبلیغاتی، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و تولید محتوا است.


روند برگزاری مسابقه


این رویداد مناسب طراحان، برنامه نویسان، متخصصان کسب‌وکار و بازاریابی، افراد باتجربه و متخصص یا صاحب ایده در حوزه خودرو طراحی‌شده که می‌خواهند با شرکت در بوت‌کمپ دو روزه دیزاین اسپرینت تافردا توانایی‌های خود را محک بزنند. برای شرکت در مسابقه بزرگ چالش خودرویی ابتدا باید به سایت تافردا مراجعه و ثبت‌نام کرد و اطلاعاتی مختصر درباره ایده و توانایی‌ خود نوشت؛ پس از ارزیابی اولیه و برای تکمیل ثبت‌نام پیام دعوت به چالش برای هر فرد ارسال خواهد شد.

روند این رویداد که در روزهای 8 و 9 دی‌ماه برگزار می‌شود، کاملاً آنلاین و کارگاهی خواهد بود و شرکت‌کنندگان نهایی از قبل اطلاعاتی درباره رویداد و آنچه باید در مورد آن، ایده خلق شود به دست می‌آورند. در روز شروع مسابقه ابتدا توضیحاتی در رابطه با ساخت یک محصول دیجیتال و خلق یک استارتاپ ارائه و سپس کارگاه‌ها شکل می‌گیرند و مشکلات حوزه خودر با شرکت‌کنندگان در میان گذاشته می‌شود و بعدازآن تیم‌ها مشغول بازپروری ایده‌هایشان می‌شوند.

در تمام مراحل برگزاری رویداد متخصصان با تیم‌ها همفکری می‌کنند و تجارب خود را در اختیار آن‌ها قرار خواهند داد. در روز دوم ایده‌های شکل‌گرفته به‌صورت ویدئو و محتوای نهایی توسط تیم‌ها ارسال و فرآیند بررسی آغاز می‌شود. هرکدام از داوران ایده‌ها را تک‌به‌تک بررسی می‌کنند و امتیاز می‌دهد. تمام این مرحله‌ها از طریق ربات تلگرام و کاملاً هوشمند انجام خواهد شد. ایده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده نهایی چالش خواهد بود. ثبت‌نام اولیه در اين رويداد، برای همه دوستداران این حوزه از طريق وب سایت و به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.