راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

همایش تخصصی «بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی» ۲۰ مهرماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار می‌شود. در این همایش قرار است ابعاد شبکه‌های اجتماعی مثل فنی، اجتماعی، انسانی و امنیتی در شبکه‌هایی از جمله فیس‌بوک، توئیتر و گوگل پلاس مورد بررسی قرار گیرد.

poster-shabake-way2pay-92-07-13

این همایش با هدف شناخت زیرساخت‌ها و ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی با محور شبکه‌های اجتماعی و هویت آنها، بررسی تاثیرات شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان، شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی –اسلامی برگزار خواهد شد.

.

سخنرانی‌ها و مقالات

قرار است بیش از سی مقاله علمی در این همایش به صورت سخنرانی ارائه شود. همچنین محمود علوی وزیر اطلاعات، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد معاون فناوی اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور به عنوان سخنرانان کلیدی این همایش مشخص شده‌اند.

قرار است دکتر یونس شکرخواه عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران (با موضوع رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی)، دکتر سعیدرضا عاملی عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران (با موضوع استعمار مجازی) و دکتر علی‌اکبر جلالی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در ابتدای هر میزگرد به عنوان سخنران کلیدی نظرات خود را برای مخاطبان ارائه دهند.

گفتنی است، این همایش توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

منبع: رسانه‌های اجتماعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.