راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت در حال برگزاری است / حضور شهاب جوانمردی به‌عنوان سخنران کمیته منابع انسانی

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با هدف تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی از 8 تا 10 آذر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. شهاب جوانمردی روز سه‌شنبه 9 آذر در این مراسم به‌‌عنوان سخنران ویژه کمیته منابع انسانی حضور پیدا کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، انجمن علوم مدیریت ایران و دانشگاه علامه طباطبایی هرساله کنفرانس بین‌المللی مدیریت را برگزار می‌کنند. به گفته انجمن علوم ایران، هدف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف علوم مدیریت است. شهاب جوانمردی سه‌شنبه 9 آذر با حضور در این مراسم در سالن همایش‌های دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به‌‌عنوان سخنران ویژه کمیته منابع انسانی و رفتار سازمانی درباره سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های نمایی صحبت کرد.

مدیرعامل مجموعه فناپ در کنفرانس بین‌المللی مدیریت، پیرامون دنیای نمایی عصر دیجیتال، چیستی سازمان نمایی، چگونگی منابع انسانی نمایی در سازمان نمایی در ایران و جهان و اثرات متقابل این دو بر هم و در پایان اثرات خواسته و ناخواسته سازمان نمایی در حذف طبقه متوسط و حفظ و باقی‌ماندن طبقه الیت و طبقه پشتیبان و اثرات بالطبع مخرب آن در شکاف‌های درآمدی و توزیع فقر و ثروت در جامعه صحبت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.