راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نیک‌پرداخت تا شب یلدا ۱۴۰۰ یک جشنواره با جوایز دلاری برگزار می‌کند / کسب جایزه دلاری؛ یک فرصت ایده‌آل

امسال در بلندترین شب سال علاوه بر اینکه هندوانه، انار و آجیل می‌خورید، جیب‌هایتان را پر از دلار کنید! حتماً می‌پرسید چگونه می‌شود چنین جایزه‌ خوش‌‌آب و رنگی را در بلندترین شب سال ۱۴۰۰ برنده شد و کنار دیگر اعضای خانواده این دوره‌همی را همراه با بردن جایزه ۱۴۰۰ دلاری جشن گرفت؟

به گزارش روابط عمومی نیک‌پرداخت، با نوسانات هرروزه دلار، بسیاری از افراد به این فکر می‌کنند که خوب است درآمد خود را به دلار تبدیل کرده و آن را در حساب‌های بین‌المللی مثل پی‌پال، پرفکت‌مانی یا کیف پول ارز دیجیتال و… نگهداری کنند. موجودی دلاری در این حساب‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از سایت‌های خارجی خرید کنید یا نقل‌وانتقال پول به سراسر دنیا را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

آنها تبدیل سرمایه به دلار را به این دلیل ترجیح می‌دهند که سرمایه‌شان با بالا و پایین‌شدن نرخ دلار، دستخوش ضرر نمی‌شود. تا اینجای کار نشان داده شده که نحوه تبدیل سرمایه به دلار به هر نحوی که باشد، داشتن دلار، نگهداری و سرمایه‌گذاری روی آن یا خرج‌کردن آن در سفر و خرید در کشورهای خارجی یا سایت‌های خارجی و… برای بیشتر افراد جذاب است.

حالا به این فکر کنید که اگر یک مبلغ چند صد دلاری یا هزار دلاری رایگان برایتان کنار گذاشته شده باشد، با آن چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ شاید پرسش اولیه شما این باشد که این جایزه میلیونی کجاست و شرایط دریافت آن چیست؟ پاسخ ساده‌ است: جشنواره یلدای نیک‌پرداخت.


یلدای امسال؛ هندونه، انار، دلار


نیک‌پرداخت به‌عنوان یک پلتفرم دریافت و پرداخت ارزی آنلاین قرار است این جایزه ۱۴۰۰ دلاری را به شما هدیه دهد تا در شب یلدا از خرج‌کردن یا سرمایه‌گذاری روی آن لذت ببرید. نحوه شرکت در این جشنواره ساده است.

یک جایزه ۴۰۰ دلاری انتظار کسانی را می‌کشد که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ تا شب یلدا در سایت نیک‌پرداخت ثبت‌نام کنند، اما صبر کنید، این تمام ماجرا نیست!

اینجا شانس دو بار در خانه‌تان را می‌زند و در یک جایزه هزار دلاری دیگر نیز شانس دریافت جایزه دارید. مخاطبان این جایزه هزار دلاری افرادی هستند که سفارش نقد کردن درآمد ارزی خود را به نیک‌پرداخت می‌سپارند و موجودی حساب‌هایی مثل پی‌پال، پرفکت‌مانی، وب‌مانی یا کیف پول ارز دیجیتال خود را با کمک نیک‌پرداخت به ریال تبدیل می‌کنند.

شما می‌توانید هر دو جایزه را با هم ببرید، انتخاب با خودتان است. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد نحوه شرکت در جشنواره یلدای نیک‌پرداخت پیشنهاد می‌کنیم قسمت بعدی را به‌دقت بخوانید.  


نحوه شرکت در این جشنواره چگونه است؟


برای کسب جایزه ۴۰۰ دلاری لازم است از تاریخ ۲۰ آبان تا شب یلدا در سایت نیک‌پرداخت ثبت‌نام کنید. همین! فقط با یک ثبت‌نام ساده می‌توانید خودتان را در میان کاندیداهای دریافت این جایزه دلاری قرار دهید. شرط از این راحت‌تر؟! پس اگر شما هم خواهان برنده‌شدن این جایزه هستید، می‌توانید همین حالا ثبت‌نام در نیک‌پرداخت را که مراحل ساده‌ای دارد، انجام دهید.

برای کسب جایزه هزار دلاری هم باید جزء کسانی باشید که از تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ تا شب یلدا سفارش نقد کردن از ۵۰ دلار به بالا داشته باشند. یعنی شما می‌توانید حداقل۵۰ دلار درآمد ارزی یا ارز دیجیتال خودتان را نقد کنید و هزار دلار به قید قرعه جایزه بگیرید. پس اگر نیاز به نقد کردن در وب‌مانی و پرفکت‌مانی، تبدیل دلار پی‌پال به ریال یا تبدیل بیت‌کوین به تومان و … دارید، اکنون وقتش است که هم فرایند نقد کردن را انجام دهید و هم در قرعه‌کشی جشنواره شرکت کنید.

 حتماً هم لازم نیست این حجم نقد کردن در یک مرحله انجام شود. شما تا شب یلدا فرصت دارید که آن را به ۵۰ دلار برسانید. اگر می‌خواهید در طولانی‌ترین شب سال جایزه‌ای دلاری با چند صفر متوالی هدیه بگیرید، از خدمات نقد کردن درآمد ارزی نیک‌پرداخت استفاده کنید. فراموش نکنید که برای شرکت در جشنواره باید تمامی قوانین رعایت و ثبت‌نام و انجام تراکنش در مدت زمان تعیین‌‌شده انجام شده باشد.


تا چه زمانی مهلت شرکت دارم؟


جشنواره شب یلدای نیک‌پرداخت با نام «هندونه، انار، دلار» از تاریخ ۲۲ آبان تا شب یلدا برگزار خواهد شد و زمان قرعه‌کشی جشنواره چهارم دی‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود. لازم به ذکر است زمان شرکت در جشنواره تمدید نخواهد شد و بهتر است تا تاریخ ذکرشده، هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سایت یا نقد کردن درآمد ارزی خود اقدام کنید تا در این جشنواره هیجان‌انگیز شرکت داده شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.