راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به مناسبت روز جهانی کودک مسابقه داستان نقاشی‌ها در کیدزی برگزار می‌شود

به مناسبت روز جهانی کودک، «کیدزی» به‌عنوان «شهر امن و هوشمند کودک و خانواده» از «سرزمین هوشمند پاد» مسابقه‌ای دیگر تدارک دیده است و به‌قیدقرعه جوایزی ارزنده نیز اهدا می‌کند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، پلتفرم کیدزی مصادف با روز جهانی کودک مسابقه‌ای برگزار می‌کند که با عنوان «داستان نقاشی‌ها» شناخته می‌شود.

طی این رویداد بچه‌ها تا روز شنبه بیست و دوم آبان فرصت دارند یک نقاشی از کارتون مورد علاقه‌شان بکشند و والدینشان آن را در اینستاگرام استوری و صفحه کیدزی به آدرس kidzy.land را تگ کنند. البته اگر صفحه والدین به‌صورت شخصی (Private) بود، لازم است از استوری عکس بگیرند و در بخش پیام مستقیم برای صفحه کیدزی ارسال کنند. پس از اتمام مهلت ارسال آثار، قرعه‌کشی بین تمام شرکت‌کنندگان انجام می‌شود و تعدادی جایزه غیر نقدی ارزنده به بچه‌هایی که نامشان در قرعه آمده باشد، اهدا خواهد شد. گفتنی است کودکان و والدین ایرانی می‌توانند صفحه شبکه اجتماعی کیدزی‌ در اینستاگرام را دنبال کنند و همچنین برنامه «کیدزی‌بازی» را برای اندروید بارگذاری و نصب کنند.

در سرزمین هوشمند پاد، تیم کودک و خانواده درصدد ارائه راهکارهای مختلف آموزشی، سرگرمی، و سلامت برای کودکان است که «شهر امن کودک کیدزی» نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل می‌توانند از نرم‌افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم‌کننده، آموزشی، ارتباطی، خرید، ورزش، تنظیم برنامه‌های روزانه، و ده‌ها مورد دیگر استفاده کنند. سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توان به سایت ic.pod.ir مراجعه، یا QR را زیر را اسکن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.