راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هم‌آوا مدیر برنامه پرورش کسب‌وکار استخدام می‌کند

شرکت هم‌آوا ( با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتاب‌دهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌ کننده‌ راهکارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و اکنون در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به کار است.

کارخانه نوآوری آزادی توسط شرکت هم‌آوا با مشارکت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان بزرگترین مرکز استقرار استارتاپ‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا درفضایی به مساحت ۱۸هزار و پانصد متر مربع در غرب تهران راه اندازی شده است. این شرکت در اموری چون توسعه زیست بوم و فرهنگ کارآفرینی نوآورانه، پرورش و رشد کسب‌وکارهای نوپا، پژوهش و توسعه فناوری‌های نوین، سبد گردانی کسب‌وکارها، صندوق پژوهش و فناوری و ارائه راهکارهای کارآفرینی و نوآوری به سازمان‌ها ، مجموعه‌‌ای یکپارچه از راه‌‌حل‌ها را در اختیار دارد.

هم آوا در سبد پورتفولیوی خود 70 تیم استارتاپی از شتابدهنده‌های آواتک و شزان را دارد و در راستای ماموریت جدید خود دو مرکز نوآوری درحوزه‌های فین‌تک و هوشمندسازی خودرو و صنعت با کمک سازمان‌های بزرگ پر آوازه و موفق این حوزه را راه‌اندازی کرده است. این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود مدیر برنامه پرورش کسب‌وکار استخدام می‌کند.

مدیر برنامه پرورش کسب‌وکار

شرایط احراز:

  • درک و تجربه بالا در کارآفرینی و مدیریت نوآوری و روش‌ها، تکنیک‌ها و اقدامات نوآوری (نوآوری سازمانی، نوآوری باز، لین استارتاپ، تفکر طراحی، تامین مالی، ارزش‌گذاری و …).
  • آگاهی از زیست‌بوم کارآفرینی ایران
  • دارای تجربه در اجرای برنامه‌های شتاب‌دهی
  • دارای تجربه کاری به عنوان هم‌بنیانگذار یا عضو کلیدی تیم استارتاپی فین‌تکی و یا تجربه همکاری در کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک
  • تجربه مدیریت تیم حداقل ۵ نفره

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس پست الکترونیکی hr@hamava.ir نسبت به ارسال رزومه خود اقدام کنند. تهران‏، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری هم­‌آوا نیز موقعیت مکانی این شرکت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.