وزیر امور اقتصادی و دارایی اعضای کمیته انتصابات بانکی این وزارتخانه را منصوب کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی؛ عباس معمارنژاد، علی صالحآبادی، محمدرضا فرزین، علی نظامی و مهدی اسماعیلی را بهعنوان اعضای کمیته انتصابات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
در حکم انتصاب اعضای این کمیته آمده است: «نظر به لزوم شایستهگزینی برای اداره امور بانکهای تحت مدیریت دولت و مأموریتهای تحولگرا و مهم که دولت سیزدهم برای سیستم بانکی در نظر گرفته است، بدینوسیله جنابعالی بهعنوان «عضو کمیته انتصابات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی» منصوب میشوید. در این ارتباط تسریع در ارائه فهرست مدیران ذیصلاح بانکی و تعیین شاخص و معیارهای ارزیابی عملکرد افراد پیشنهادی موجب امتنان خواهد بود.»
