راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت جامع پرداخت اینترنتی خمس راه‌اندازی شد

سایت جامع پرداخت اینترنتی خمس راه‌اندازی شد. سایت «خمس آنلاین» امکان پرداخت خمس به صورت اینترنتی و آنلاین را برای افراد فراهم کرده است. این کار با همکاری هیئت عهد آدینه صورت گرفته است.

هیئت عهد آدینه با پیگیری‌هایی در صدد راه‌اندازی سایت جامعی به نام «خمس آنلاین» برآمد و ادامه این پیگیری‌ها موجب راه‌اندازی این سایت شد. سید مرتضی شجاع الدینی طلبه پایه 9 حوزه علمیه قم در تابستان سال 92 برای راه‌اندازی این سایت اقدام کرد تا امکان پرداخت خمس به صورت اینترنتی برای افراد فراهم باشد. این سایت از طریق پرداخت اینترنتی درگاه الکترونیکی بانک و همکاری هیئت عهد آدینه خمس را به صورت آنلاین پرداخت می‌کند.

طی مدت کوتاهی پس از پرداخت «رسید ممهور» از دفتر مرجع افراد مختلف دریافت شده و تصویر آن برای فرد پرداخت‌کننده ایمیل می‌شود؛ همچنین «اصل رسید» بنا به درخواست افراد به آن‌ها تحویل داده می‌شود. این کار با این هدف انجام شده است که اگر افرادی فرصت رجوع به دفتر مرجع تقلید خود را ندارند و نمی‌توانند وجوهات شرعی خویش را از این طریق پرداخت کنند؛ وجوهات خود را از طریق سایت و به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

این سایت علاوه بر پرداخت آنلاین وجوهات شرعی، احکام خمس را مطابق فتوای مراجع عظام برگرفته از رساله توضیح المسائل 10 مرجع، گنجینه سوالات متنوع در باب خمس مطابق با استفتائات در قالب پرسش و پاسخ به همراه دریافت اطلاعات مالی و محاسبه آنی خمس با در نظر گرفتن اختلاف فتوای مراجع عظام در اختیار مخاطبان می‌گذارد.

منبع: تسنیم

1 دیدگاه
  1. سبحان می‌گوید

    خب چرا محاسبه اش کار نمیکنه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.