راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی سالیانه تسکا با حضور سهام‌داران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه تسکا روز شنبه ۲۳ مرداد در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت با حضور اکثریت سهام‌داران و نماینده مؤسسه حسابرسی سامان‌پندار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی تسکا، در این مجمع علاوه بر تصویب صورت‌های مالی و ارائه‌ گزارش‌های عملکردی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره تسکا پاسخگوی پرسش‌های سهام‌داران درباره‌ اقدامات انجام‌شده‌ و چشم‌‌انداز آتی شرکت بودند.

فرزاد مقدم، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره در خصوص عملکرد سال 1399 تسکا گفت: «این شرکت توانسته با وجود پاندمی کرونا و همه‌ موقعیت‌های دشوار، شرایط خوبی را ایجاد کند و با رشد ۸۴۰ درصدی درآمد، کسب‌وکار موفقی را رقم بزند.»

توسعه‌ منابع انسانی در مرکز تولید و نوآوری تسکا و نیز توسعه دفتر مدیریت پروژه و همچنین راه‌اندازی مرکز داده هوشمند از برنامه‌های مهم تسکا در سال ۱۴۰۰ است که مقدم به آن اشاره کرد.

تسکا که در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیکی کشور است. این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات با ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی، پردازشی، زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات یکی از شرکت‌های نوآور، جوان و خلاق است. این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیکی با نام تجاری پولام تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک به بیش از ۳۲۰۰ کاربر و کسب‌وکار آنلاین سرویس ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.