راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین نسخه سامانک عرضه شد؛ به همراه آموزش و لینک دانلود

نسخه جدید نرم‌افزار سامانک ازطریق وب‌سایت بانک سامان، در اختیار مشتریان قرار گرفت. به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، سامانک نام تجاری نرم‌افزار بانکداری همراه بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکان‌پذیر کرده ‌است.

براساس این گزارش، در نسخه جدید سامانک امکان انتقال وجه از کارت به سپرده، امکان انتقال وجه شتابی (هنگام اتصال به اینترنت)، امکان استعلام چک، ثبت مبلغ چک و مسدود کردن چک فراهم شده است. در نسخه جدید این نرم‌افزار تغییر رمز دوم کارت، نمایش انواع سپرده، واحد‌های پولی و سقف مبلغ قابل برداشت و مشاهده سوابق تراکنش‌ها به امکانات پیشین افزوده شده است. سامانک در سه نسخه مناسب با سیستم عامل‌های IOS، اندروید و جاوا طراحی شده که از طریق صفحه سامانک در وب‌سایت بانک سامان قابل دریافت است.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند برای استفاده از نسخه جدید این نرم‌افزار به وب‌سایت بانک مراجعه کنند. همچنین پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ درمیان بگذارند.

samanak-way2pay-92-06-06

مزایای استفاده از همراه‌بانکِ سامان:

امکان تغییر رمز دوم کارت (جدید)

امکان انتقال وجه از کارت به سپرده (جدید)

امکان انتقال وجه شتابی ازطریق اینترنت (جدید)

امکان مشاهده نوع سپرده (جدید)

امکان مشاهده واحد پول (جدید)

امکان مشاهده باقیمانده موجودی قابل برداشت از حساب (جدید)

امکان استعلام چک (جدید)

امکان ثبت مبلغ چک (جدید)

امکان مسدود کردن چک (جدید)

امکان مشاهده سوابق تراکنش‌های مالی در دو زیرمنوی جداگانۀ سوابق تراکنش‌های کارت و سوابق تراکنش‌های سپرده (جدید)

دریافت شماره شبای بانک سامان

خرید مستقیم شارژ تلفن همراه

انجام عملیات کارت؛ شامل مسدود کردن سامان کارت‌ها

.

همچنین با همراه‌بانکِ سامان می‌تواتید:

  • از موجودی لحظ‌ه‌ای حداکثر 5 سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یا حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز و 5 کارت فعال خود در بانک سامان باخبر شوید.
  • اطلاعات سه‌گردش آخر حساب‌ها و کارت‌های سامان خود را دریافت کنید.
  • بین کارت‌های سامان خود یا به کارت‌های سامان دیگران انتقال‌وجه انجام دهید. سقف انتقال‌وجه از کارت به‌صورت پیش‌فرض روزانه 30میلیون ریال است.
  • بین سپرده‌‌های سامان خود یا به سپرده‌های سامان دیگران انتقال‌وجه انجام دهید. به‌طور پیش‌فرض سقف انتقال‌وجه از سپرده روزانه 10میلیون و ماهانه 100میلیون ریال است.
  • پرداخت سریع انواع قبض‌ها از طریق بارکدخوان؛ قبوض خدمات و عوارض شهری خود را شامل گاز، برق، تلفن ثابت، آب و فاضلاب، تلفن همراه و عوارض نوسازی پرداخت کنید.
  • سوابق تراکنش‌های اخیر انجام‌شده ازطریق سامانک را مشاهده کنید.

 .

کاربران سامانک می‌توانند با استفاده از شماره مشتری و رمز ورود به سامانک به سايت مديريت حساب­‌ها و کارت­‌ها وارد شوند و از ليست نمايش داده شده (شامل سپرده­‌های سرمايه­ گذاری کوتاه مدت و حساب­‌های جاری و قرض ­الحسنه)، ۵ شماره سپرده و ۵ شماره کارت مورد نظر خود را انتخاب فرمايند.

برای استفاده از این خدمت، فایل مناسب برای گوشی همراه خود را دریافت کرده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

توجه داشته باشید آخرین نسخه 1.30 است.

برای دانلود نسخه مناسب گوشی خود می‌توانید به «صفحه سامانک سایت بانک سامان» مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.