راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایجاد باشگاه مشتریان برای پذیرندگان با سامانه سانا

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت، همواره سعی داشته است که خدمات متمایزی جهت رفاه حال مشتریان خود و در قالب محصولاتی متنوع به آن‌ها ارائه کند و از طریق عرضه سامانه‌های مختلف در این چرخه، حیات بلوغ تکنولوژی گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و بهترین خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سانا یکی از به‌روزترین و کامل‌ترین سامانه‌های این شرکت است که بستر ارائه خدمات ارزش‌افزوده فروشگاهی برای پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی را فراهم می‌کند و این امکان را برای پذیرندگان مهیا می‌سازد تا از طریق این سامانه، باشگاه مشتريان خود را راه‌اندازی کنند.

همچنین پذیرندگان می‌توانند اطلاعات مشتریان خود را ثبت، آن‌ها را رفتار سنجی و سطح‌بندی کنند، کمپین تبلیغاتی هدفمند برگزار کنند و با استفاده از مکانیزم‌های متنوع باشگاه‌داری، مشتریان فعلی خود را به اعضای باشگاه و اعضای باشگاه را به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل و آن‌ها را برای خرید مجدد تشویق کنند.

جهت دسترسی به این سامانه و راه‌اندازی باشگاه مشتریان خود می‌توان به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.