راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در آستانه روز خبرنگار؛ آکادمی فین‌تک ایران (آفا) رونمایی شد

فاطمه رستمی / مراسم رونمایی از آکادمی فین‌تک ایران بانام اختصاری «آفا» با همکاری مشترک راه پرداخت و جیرینگ عصر شنبه 16 مرداد برگزار شد.

آکادمی فین‌تک ایران با حضور حسین اسلامی رئیس سازمان نصر تهران، حسام حبیب‌اله، مدیرعامل جیرینگ و رضا قربانی عضو هیئت‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران جیرینگ باهدف آموزش لازم در حوزه فناوری‎‌های نوین مالی، رگولاتوری و تصمیم سازان، کسب‌وکارها و آموزش به عموم مردم رونمایی شد.

رضا قربانی در مورد این آکادمی گفت: «با ادبیات فنی که به آن عادت داریم نمی‌توانیم با مردم در مورد فناوری‌های نوین مالی صحبت کنیم ضمن اینکه موضوع فناوری امروز فراگیر شده است.»

گفتنی است آفا(آکادمی فین‌تک ایران) یک مرکز آموزشی تخصصی در حوزه فین‌تک است که در حوزه توانمندسازی مدیران ارشد و کارشناسان این صنعت تمرکز دارد. یکی دیگر از اهداف این آکادمی جذب علاقه‌مندان این حوزه است که اطلاع چندانی از صنعت فین‌تک ندارند. همچنین این آکادمی برنامه‌هایی برای مدیران ارشد و میانی و البته مدیران با سابقه در حوزه‌هایی مانند، لندتک، رگ‌تک، اینشورتک و… در نظر دارد. اولین دوره آموزشی این آکادمی یک دوره دو روزه است که به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.