راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار شد / تصویب افزایش سرمایه از ۲۶۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰۰ میلیارد ریال

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش امروز (۱۰ تیرماه) با حضور ۷۳.۴۸ درصد سهامداران به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد. در این مجمع افزایش سرمایه از ۲۶۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰۰ میلیارد ریال طی دو مرحله به تصویب رسید.

شرکت ایران کیش ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ مجمع عمومی منتهی به سال مالی اسفندماه ۱۳۹۹ را با ارائه گزارشی از فعالیت و دستاورد‌های این شرکت در سال گذشته را برگزار کرد و با اشاره به مجوز افزایش سرمایه شرکت از ۲۶۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ میلیارد تومان، بر اساس تصمیم سهامداران، این شرکت ۵۷ درصد از سود خود را به مبلغ ۲۷۰ ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد.

در مجمع عمومی فوق‌العاده امروز کارت اعتباری ایران کیش، گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد. طبق گزارشات ارائه شده، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به منظور اجرای طرح توسعه و خرید دستگاه‌های کارت‌خوان جدید و خرید کارت‌خوان به منظور نصب در دیسپنسر جایگاه‌های سوخت در نظر دارد تا طی دو مرحله افزایش سرمایه از محل سود انباشته، مطالبات و آورده نقدی سهامداران را تأمین مالی کند.

در این جلسه مقرر شد افزایش سرمایه در مرحله اول از رقم ۲۶۰۰ میلیارد ریال به ۶۳۰۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم نیز از ۶۳۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰۰ میلیارد ریال انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.