راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردش کارت بانک گردشگری چیست؟

گردش کارت محصول مشترک بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان است که مزایایی بیشتر از یک کارت بانکی دارد و بوسیله آن هم می‌توان از خدمات بانکی و هم از خدمات باشگاه استفاده کرد.

Gardesh-card-1-way2pay-92-09-09

.

خدمات بانکی گردش کارت

گردش کارت عضو شبکه شتاب است و تمام امکانات یک کارت بانکی مثل قابلیت برداشت و انتقال وجه ( قابلیت برداشت از خودپردازهای بانک گردشگری تا سقف 4 میلیون ریال و خودپردازهای سایر بانک‌ها تا سقف 2 میلیون ریال در هر روز)، امکان خرید از پایانه‌های فروش عضو شتاب و فروشندگان اینترنتی و… را دارد.

این کارت به گونه‌ای طراحی شده که دارنده آن، هر قدر بیشتر از مراکز طرف قرارداد باشگاه گردشگری ایرانیان استفاده کند، تخفیف بیشتری نصیبش خواهد شد که البته این تخفیف بسته به اینکه از آن برای سفر، خرید، تفریح یا سایر موارد یاد شده مورد استفاده قرار گیرد، متفاوت خواهد بود.

Gardesh-card-way2pay-92-09-09

دارنده کارت اين امكان را دارد كه در صورت دارا بودن شرايط ، از تسهيلات بانکی تا سقف 50 ميليون ريال با نرخ 14 درصد استفاده کند که هدف از تخصیص این تسهیلات، توسعه فرهنگ گردشگری میان آحاد مردم است.

مشترياني كه از گردش‌كارت استفاده مي‌كنند، امكان برخورداري از تخفيف خريد تا سقف 30 درصد در حوزه خدمات گردشگري را دارا مي‌باشند و به ازاي هر یک میلیون ریال تراكنش در مراکز طرف قرارداد باشگاه گردشگری ایرانیان از امتيازاتي بهره‌مند مي‌شوند كه افزون بر جوايز نقدي براي آنان، شانس برنده شدن در قرعه‌كشي را افزايش مي‌دهد. (+)

Gardesh-card-services-way2pay-92-09-09

.

خدمات باشگاه

  1. امکان دریافت تخفیف در حوزه‌های مختلف گردشگری شامل تورهای ایرانگردی، تورهای خارجی، تورهای طبیعت‌گردی، تورهای زیارتی، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس بین‌شهری، بلیط قطار و رزرواسیون هتل
  2. امکان دریافت تخفیف در حوزه‌های عمومی شامل آموزش، بهداشت، ورزش، بیمه و رستوران
  3. ارائه تسهیلات ویژه سفر تا سقف 40 میلیون ریال با نرخ سود 14 درصد و دوره بازپرداخت یک ساله
  4. کسب امتیاز از هر تراکنش جهت شرکت در قرعه‌کشی و کسب جوایز نقدی
  5. استفاده رایگان از خدمات مشاوره جهت برنامه‌ریزی سفر

 پس از دریافت گردش کارت حداکثر تا 24 ساعت، نام کاربری و رمز عبورتان برای ورود به سایت باشگاه گردشگری از طریق پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد.

علاقمندان مي‏توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مزایای عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان ، آشنائی بیشتر با شبکه پذیرندگان طرف قرارداد باشگاه ، اطلاع از میزان تخفيفات و انواع امتیازات سطوح مختلف عضویت در باشگاه ، آگاهی از شرایط و نحوه درخواست تسهیلات گردشگری و یا هرگونه سوال دیگر در این خصوص به سايت اطلاع رساني باشگاه گردشگري ايرانيان به نشانی www.iratco.com مراجعه و یا با سامانه تماس پشتیبانی مشتریان باشگاه به شماره 28456 تماس حاصل فرمایند.

همچین برای یافتن پاسخ سوالات احتمالی خود درباره گردش کارت بانک گردشگری، بخش «سوالات متداول» را ببینید. همچنین کاتالوگ گردش کارت بانک گردشگری را می‌توانید از اینجا دانلود کنید و ببینید.

1 دیدگاه
  1. رضامختاری می‌گوید

    خدمات کارت فوق‌العاده است واقعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.