راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث بخریم؟

فروش اینترنتی بيمه‌نامه شخص ثالث برای اولین بار در كشور توسط بيمه پارسيان آغاز شد. اين شرکت و پرتال جامع خودرو کشور اقدام به طراحی و راه‌اندازی بستر صدور بیمه‌نامه خودرو از طریق اینترنت كرده‌اند كه در فاز اول اين طرح كه از اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، مشتريان بيمه پارسيان توانستند الحاقیه مازاد تعهدات بيمه ثالث خود را بدون مراجعه به شعب و نمایندگی‌هاي بیمه پارسیان از طریق اینترنت خریداری كنند. پس از اتمام اين طرح فروش اینترنتی بيمه‌نامه شخص ثالث نيز از طريق مراجعه به پورتال بیمه پارسیان امكان پذير شده است. اين اقدام برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه كشور توسط بيمه‌ پارسيان صورت گرفته و دستاوردی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی در این صنعت محسوب مي‌شود.

car-crash-accident-way2pay-92-05-12

قبل از خرید بیمه‌نامه به این نکات توجه کنید:

اگر می‌خواهید اینترنتی بیمه‌نامه خود را تمدید کنید، باید بیمه‌نامه شما دارای شرایط زیر باشد:

  1. بیمه‌نامه شخص ثالث (قبلی) شما‌ می‌بایست متعلق به شرکت بیمه پارسیان و دارای اعتبار باشد.
  2. حداکثر 30 روز تا انقضاء بیمه‌نامه شما باقی مانده باشد.
  3. خودروی شما سواری با کاربری شخصی باشد.
  4. حداکثر یکی از کوپن‌های بیمه‌نامه شخص ثالث قبلی شما استفاده شده باشد. (در سال قبل از محل بیمه‌نامه شخص ثالث بیش از یک بار خسارت پرداخت نشده باشد)

همچنین شرح امکان خرید تعهدات در جدول زیر آمده است

bime-mali-way2pay-92-05-12

مراحل خرید اینترنتی بیمه‌نامه

  1. مراجعه به آدرس اینترنتی پرتال جامعه خودرو کشور
  2. گزینه بیمه خودرو از منوی سمت راست صفحه را انتخاب کنید.
  3. در صفحه انتخاب بیمه‌نامه، گزینه‌های بیمه‌نامه شخص ثالث و حوادث (راننده) و بیمه پارسیان را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه انتخاب کلیک کنید.
  4. توضیحات مندرج در صفحه باز شده را بخوانید و سپس بر روی گزینه «قبول» کلیک کنید و پس از آن صفحات باز شده را بر طبق مشخصات بیمه‌ای خودرو و مشخصات حساب خود پر کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.