راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لزوم تغییر نگاه به وام‌دهی سنتی در دولت سیزدهم

حمایت از روش‌های نوین ارائه تسهیلات که صنعت لندتک (Lend Tech) یکی از آن‌ها است، برگ برنده ایست جهت موفقیت در انتخابات 1400. به امید آنکه با شرکت در انتخابات 1400 و در نظر گرفتن معیارهای صحیح، این جایگاه را به فرد کاردان و مسئولیت‌پذیری سپرده شود.

تحریریه قسطا / سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 28 خرداد ماه سال 1400 برگزار و با آراء مردم هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب خواهد شد. اما رئیس جمهور جدید چه کسی خواهد بود و برنده نهایی این انتخابات کیست؟ مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با چه معیارهایی پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و بر چه اساسی فرد موردنظر را انتخاب خواهند کرد؟ در ادامه به این بحث داغ بیشتر می‌پردازیم.


در انتخابات 1400، به چه کسی رأی بدهیم؟


اصولاً در هر کشور و مملکتی افراد جامعه با یکسری مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و در طول تاریخ، هیچ زمان از جوامع بشری خالی از مشکل و دغدغه نبوده است. اما هر بار که قرار است دوره جدید از انتخابات ریاست و … در کشوری برگزار شود، مردم آن کشور امید دارند که شخصی بر سر کار بیاید که بتواند بخش قابل توجهی از مشکلاتشان را مرتفع کند.

در مورد انتخابات 1400 ریاست جمهوری کشور نیز همین مسئله صادق است. همه‌، با شرایط و مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، به دنبال این هستند که فردی بیاید که شاید بیشتر از دیگران به فکر حل مشکلات مردم باشد به ویژه مشکلات اقتصادی که شرایط زندگی را برای افراد جامعه به شدت سخت کرده است و به این مسئله امیدوارند که شخصی کاردان، مدبر، با اخلاق و باتجربه که بر مسائل موجود در مملکت اشراف کامل داشته باشد، می‌تواند شرایط بهتری را چه از لحاظ معیشتی و چه از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و … فراهم کند.


رئیس جمهور خوب چه کسی است؟


قبل از هر چیز باید گفت شخصی که قرار است به عنوان رئیس جمهور یک کشور انتخاب شود، باید از ویژگی‌ها و خصوصیات یک رئیس جمهور مطلوب و شایسته برخوردار باشد. یک رئیس جمهور خوب باید:

  • از توانایی‌های مدیریتی بر خوردار بوده و باکفایت باشد
  • ایمان داشته باشد
  • توانایی برقراری عدالت را داشته و ضد فساد باشد
  • دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد
  • به توانمندی‌های داخل کشور معتقد باشد
  • به جوانان بها بدهد و از آن‌ها و توانایی‌هایشان حمایت کند
  • امید داشته باشد

فردی که شایسته ریاست جمهوری باشد در مرحله اول لازم است که این ویژگی‌ها را داشته باشد. اما آنچه که رئیس جمهور منتخب مردم در انتخابات 1400 را از سایر کاندیداهای ریاست جمهوری متمایز می‌سازد، چه چیز است؟ کدام ویژگی در کنار ویژگی‌های ذکر شده می‌تواند برای یک کاندیدا تعیین کننده باشد؟


برگ برنده انتخابات 1400 در دست چه کسی است؟


در کنار مشکلاتی که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم، در شرایط فعلی اغلب مردم کشور درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و به دلیل نوسانات قیمت طلا و ارز، افزایش قیمت مسکن و … بسیاری از اقشار جامعه، توانایی تأمین مخارج و تهیه مایحتاج زندگی خود را به آسانی ندارند و امورات خود را به سختی می‌گذرانند به طوری که حتی نمی‌دانند پس‌انداز چیست و چگونه باید پس‌انداز کنند.

پس کسی که بتواند کار خود را از بزرگ‌ترین مشکلی که در شرایط حاضر گریبان‌گیر مرد جامعه است، آغاز کند و هدف‌گذاری‌های خود را بر اساس ارائه راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم قرار دهد، می‌تواند مورد حمایت افراد زیادی در جامعه قرار گیرد.

البته ناگفته نماند که بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به مسائل سیاسی و در ارتباط با تحریم‌هایی است که بر علیه کشور وجود دارد؛ اما با این وجود یک فرد کاردان و باتجربه قادر خواهد بود از طریق ارائه راه‌حل‌های هوشمندانه جدید و حمایت از راه حل‌های کارگشا در داخل کشور، تا جای ممکن تأثیر تحریم‌ها را بر مسائل اقتصادی کشور کم‌رنگ کند.


مشکلات اقتصادی و شرایط سخت دریافت وام از بانک‌ها


در وضعیت کنونی شاهد تغییر بسیار زیاد و افزایش شدید قیمت‌ها هستیم و این تغییر قیمت شامل همه چیز می‌شود. از ارز، طلا، مسکن و اتومبیل گرفته تا موادغذایی و حتی کوچک‌ترین چیزها به طوری که مردم قادر نیستند به مدیریت درآمد خود بپردازند. تنها راه‌حلی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد تا بتوانند روند زندگی خود را همچنان به سختی طی کنند، دریافت وام است.

متاسفانه امکان دریافت وام برای همگان به راحتی وجود ندارد به این علت که شرایط مشخص شده جهت اعطای وام و تسهیلات در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرایط آسانی نیست و لازم است که فرایند مربوط به آن طی شود. برای مثال امکان پیدا کردن حتی یک ضامن معتبر برای بسیاری از متقاضیان دریافت وام وجود ندارد، در حالی که برای دریافت وام از برخی از بانک‌ها نیاز به دو یا سه ضامن معتبر وجود دارد.


حمایت از سیستم امتیازدهی الکترونیکی نوین


با وجود مشکلات اقتصادی موجود و وجود تحریم‌ها و … راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند به سبد خرید مردم کمک کند و تا حدودی شرایط سخت اقتصادی را برای آن‌ها آسان سازد؛ راه‌کارهایی که همچون صنعت امتیازدهی لندتک (Lend Tech).

در سیستم امتیازدهی لندتک (Lend Tech)، فرایند دریافت امتیاز از طریق یک اعتبارسنجی ساده و البته بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می‌گیرد و مبلغ مورد درخواست فرد، در قالب یک کارت اعتباری در اختیار او قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می‌توانند خرید قسطی انجام دهند. به این ترتیب دیگر نگرانی‌های مربوط به ارائه ضامن معتبر از بین خواهد رفت و پروسه ارائه تسهیلات به افراد متقاضی بسیار سریع انجام خواهد گرفت.

صنعت لندتک (Lend Tech) به لطف خداوند منان تا کنون بسیار موفق عمل کرده است و در میان صاحبان کسب‌وکارها و سایر افراد توانسته است جایگاه خود را پیدا کرده و کلیه متقاضیان از این روش امتیازدهی الکترونیکی رضایت کامل داشته‌اند.

چنانچه صنعت لندتک (Lend Tech) بیش‌از‌پیش مورد حمایت رئیس جمهور منتخب سال 1400 قرار گیرد، به این مسئله امید بسیاری خواهد بود که با توسعه و پیشرفت این سیستم نوین اعطای تسهیلات، نه تنها بخش بزرگی از مشکلات مالی در جامعه رفع شود، بلکه مشکلات موجود در ارتباط با دریافت وام که هم اکنون مردم عزیز ایران با آن دست به گریبان هستند، به کلی از میان برود.

حمایت از روش‌های نوین ارائه تسهیلات که صنعت لندتک (Lend Tech) یکی از آن‌ها است، برگ برنده ایست جهت موفقیت در انتخابات 1400. به امید آنکه با شرکت در انتخابات 1400 و در نظر گرفتن معیارهای صحیح، این جایگاه را به فرد کاردان و مسئولیت‌پذیری سپرده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.