راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب «رقابت در عصر هوش مصنوعی» توسط مرکز نوآوری پل‌وینو منتشر شد

کتاب «رقابت در عصر هوش مصنوعی» از انتشارات کسب‌و‌کار هاروارد در سال ۲۰۲۰ توسط مرکز نوآوری پل‌وینو ترجمه و به چاپ رسیده است.

این کتاب علاوه بر پرداختن به مبانی علمی و تخصصی حوزه هوش مصنوعی، در حوزه‌های کاربردی برای مدیران اجرایی در سطوح مختلف سازمان نیز قابل‌استفاده و بهره‌برداری است. نویسندگان این کتاب نشان می‌دهند که بازآرایی سازمان حول هوش مصنوعی مبتنی بر تحلیل داده، محدودیت‌هایی را که سال‌ها و دهه‌های متمادی همچون زنجیری بر پای کسب‌وکارها، حرکت آنها را سنگین و رشد آنها را کُند می‌کرد از میان برمی‌دارد.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در تأیید این مطلب می‌گوید: «یانسیتی و لاکانی کتاب مهمی نوشته‌اند که توضیح می‌دهد برای بازاندیشی به مفهوم یک سازمان و تبدیل‌شدن به سازمانی که هوش مصنوعی را در اولویت قرار می‌دهد، طی‌کردن چه مراحلی لازم است. هر کس به تأثیر هوش‌مصنوعی علاقه‌مند است باید این کتاب را بخواند.»

ترجمه کتاب رقابت در عصر هوش مصنوعی توسط گروه هوش مصنوعی مرکز نوآوری پل‌وینو در گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا انجام شده و امیدواریم برای خوانندگان جذاب و مفید باشد. جلد اول این کتاب حاوی پنج فصل اول کتاب Competing in the Age of AI است.

  • عنوان کتاب: رقابت در عصر هوش مصنوعی
  • نویسندگان: مارکو یانسیتی و کریم لاکانی
  • مترجم: گروه هوش مصنوعی مرکز نوآوری پل‌وینو
  • چاپ اول؛ اسفند ۱۳۹۹

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز نوآوری پل‌وینو با شماره ۲۷۳۱۵۰۲۵ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.