راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد

سازمان نظام صنفی رایانه‌‏‏ای استان تهران، از وبگاه پایش فضای کسب‏ وکار فناوری اطلاعات، در قالب سامانه پایش فضای کسب‌‏وکار رونمایی کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌‏‏ای استان تهران، در راستای شفاف‌سازی فضای کسب‌‏وکار و تسهیل دسترسی اعضای سازمان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات به منابع و اطلاعات بازار، اقدام به طراحی و راه‌‏اندازی «سامانه پایش فضای کسب‌‏وکار» کرده است.

این وبگاه با پوشش هفت بخش اصلی مناقصات، قراردادها، قوانین و مقررات، تسهیلات، مجوزها، نمایشگاه‌ها و اسناد و منابع حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به‌‏روزرسانی منظم آن‌ها، سعی دارد منبعی قابل استناد و اثرگذار برای مخاطبان حوزه فاوا باشد.

مناقصه‌ها: سامانه پایش فضای کسب‌وکار، با پوشش آگهی‌های مناقصه، مزایده و فراخوان‌های حوزه فاوا، ضمن اطلاع‌رسانی در این حوزه، فرصتی برابر در اختیار بنگاه‏‌های اقتصادی بزرگ و کوچک فناوری اطلاعات در سراسر کشور فراهم می‌کند.

قراردادها: در قسمت قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات، قراردادهای منعقد شده با امکان جستجوی موضوع، کارفرما و کارگزار، تاریخ انعقاد، مدت، مبلغ و … در دسترس است.

قوانین و مقررات: در این قسمت، قوانین، مصوبات، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و… حوزه فناوری اطلاعات با امکان جستجوی مرجع و تاریخ تصویب و لینک مربوطه به‌منظور دسترسی کاربران قرار دارد.

تسهیلات: تسهیلات و مشوق‌های مختلف برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال‏‌زایی شرکت‌های حوزه فاوا و همچنین ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، با امکان جستجوی نهاد ارائه‌‏‏دهنده، دریافت‌‏‏کنندگان تسهیلات، حوزه‌های مشمول تسهیلات، وبگاه مربوط و آخرین مهلت استفاده جمع‏‌آوری و به‌روزرسانی می‌‏شود.

مجوزها: مجوزهای لازم برای فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در دسته‌های مختلف، یکی دیگر از بخش‌های اصلی این سایت است.

نمایشگاه‌ها: اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها، سمینارها و رخدادهای مهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان به شرکت در این رویدادها به‌صورت جداگانه عنوان شده است.

اسناد و منابع: اسناد، مقاله‌ها، گزارش‌های حوزه فناوری اطلاعات و منابع موردنیاز کاربران حوزه در رسته‌های مختلف برای دسترسی و استفاده علاقه‌مندان در این حوزه با قابلیت جستجوی پیشرفته در این بخش قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند نظرها و پیشنهادهای خود را به نشانی bem@tehrannsr.org ارسال و یا با شماره 88734499 داخلی 110 در میان بگذارند.

منبع سازمان نظام صنفی استان تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.