راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران ارشد بانک ملت، هلدینگ بهسازان فردا و شرکت شقایق از شرکت خبره پرداز پارس (کی.پی.پی)

مدیران ارشد بانک ملت، هلدینگ بهسازان فردا و شرکت شقایق ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری از شرکت خبره پرداز پارس (کی.پی.پی) بازدید کردند.

به گزارش راه پرداخت، در این بازدید محمود رشیدی، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت،‌ علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا، جواد علی محمدی،‌ رئیس هیئت‌مدیره، علی گلزاری، مدیرعامل، علیرضا بیجار، قائم‌مقام مدیرعامل، فرامرز صفری، عضو هیئت‌مدیره، محمد مزینانی معاون مدیرعامل و علی اژدری مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت شقایق در این بازدید حضور داشتند.

طی بازدیدی که از واحدهای مختلف شرکت خبره پرداز پارس (کی.پی.پی) صورت گرفت، مهدی رحیمی معاون فناوری اطلاعات شرکت، عملکرد تیم DevOps را تشریح و ابزارهای مورد استفاده در خصوص نظارت و کنترل زیرساخت و نگهداشت سامانه‌های نرم‌افزاری را معرفی کرد.

در ادامه رضا فکری، مدیرعامل شركت خبره پرداز پارس طی جلسه‌ای در خصوص راهکارها، محصولات بانکی و پرداخت، محصولات سفارشی و همچنین در خصوص آخرین فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که از بانک در حال انجام است و پشتیبانی سامانه‌های فعال در شرکت به مدیران ارشد بانک ملت، هلدینگ بهسازان فردا و شرکت شقایق توضیحات خود را ارائه کرد. در جلسه مذکور روش کاری شرکت (WOW)، ساختار انجام پروژه‌ها، ذهنیت و نقشه راه شرکت و همچنین پرتفوی محصولات برای حاضرین تشریح شد.

شركت خبره پرداز پارس (کی.پی.پی) که از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است، امروز به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان باهدف گسترش فعالیت در حوزه بانکی و پرداخت با تکیه‌بر سه دهه سابقه‌ی خود امیدوار است بتواند خدمات متمایزی رو در این حوزه ارائه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.