راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جوایز پرداخت الکترونیک سامان در جشنواره صدواره

با جشنواره صدواره اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان به سادگی یک کلیک، وارد قرعه‌کشی روزانه 20 جایزه 1میلیون ریالی شوید.

جشنواره صدواره اینترنتی سپ، از 23 دی تا 23 فروردین 1400 به همه کاربران اینترنت این فرصت را می‌دهد که با خرید از درگاه‌های سامان، هر روز وارد قرعه‌کشی هیجان‌انگیز واریز یک میلیون ریال به کارت برنده شوند.

به گزارش روابط‌ عمومی سپ، طبق آخرین پژوهش انجام شده در پروژه پایش تجارت الکترونیک ایران، کسب‌وکارهای اینترنتی بعد از شیوع کرونا تنها در نیمه نخست امسال، از نظر ارزش ۲۸۴ درصد و از نظر تعداد، ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته‌اند.

این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که محدودیت در فضاهای عمومی و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، مردم را به خرید اینترنتی هدایت کرده است، به همین دلیل و با تغییر سبک زندگی مردم، شرکت پرداخت الکترونیک سامان هم با گسترش خدمات پرداخت اینترنتی خود و همچنین ارائه به‌روزترین راهکارهای پرداختی در درگاه‌های اینترنتی، بستری امن و مطمئن برای شهروندان فراهم کرده تا با خیالی آسوده خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

هم‌اکنون و با گذشت بیش از یک ماه از شروع این جشنواره بیش از 700 شهروند در این جشنواره برنده شده‌اند که درست بعد از قرعه‌کشی، به کارت بانکی آن‌ها یک میلیون ریال واریز شده است.

تا به امروز بیشترین برنده‌های جشنواره هیجان‌انگیز صدواره اینترنتی سپ از درگاه سامان در وب‌سایت‌های دیوار، رایتل، تأمین اجتماعی، کارگزاری مفید، زیبال، آسیاتک، مخابرات، تپسی و pay.ir خرید انجام داده‌اند که فهرستشان در وب سایت سپ قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.