راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه ۱۷۷ توسط توسن‌تکنو در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران

همایش شرکت‌های برتر ایران معروف به IMI-100 روز یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. این همایش به‌روال هر سال توسط سازمان مدیریت صنعتی و با هدف معرفی بنگاه‌های اقتصادی برتر ایران برگزار می‌شود.

سازمان مدیریت صنعتی هرساله شرکت‌های ایرانی را بر اساس شاخص‌هایی مانند «بالاترین رتبه فروش»، «بالاترین ارتقای رتبه»، «بیشترین رشد فروش»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بیشترین اشتغال‌زایی»، «بیشترین سودآوری»، «بیشترین بازده فروش»، «بیشترین صادرات»، «بالاترین ارزش بازار» و برخی شاخص‌های دیگر نظیر «بهره‌وری کل عوامل» ارزیابی و معرفی می‌کند.

امسال نیز با ارزیابی به‌عمل‌آمده از شرکت‌ها بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۸، این سازمان برای بیست‌وسومین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش / درآمد معرفی کرده است که در این میان شرکت توسن‌تکنو توانسته است با توجه به افزایش میزان فروش و توسعه شبکه شرکای تجاری خود در سال مالی ۱۳۹۸، جایگاه ۱۷۷ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

این در حالی است که سال گذشته توسن‌تکنو در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران رتبه ۲۰۲ را کسب کرده بود و در ارزیابی جدید که مربوط به سال مالی ۱۳۹۸ است توانسته است رشدی ۲۵ پله‌ای را از منظر میزان فروش / درآمد تجربه کند.

منبع روابط عمومس شرکت توسن‌تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.