راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه نمانوین بانک اقتصادنوین چیست؟

nama-novin-way2pay-92-03-29بانک اقتصادنوين اقدام به ارائه سرويس سامانه نمانوين کرده است. سامانه نمانوين يک برنامه کاربردي گوشي‌همراه است که براي مطلع‌سازي به هنگام مشتريان از اطلاعات بازار و بورس ايجاد شده است. اين سامانه با ارائه اطلاعات متنوع از منابع تاييد شده مشتريان را جهت تصميم‌گيري به موقع ياري مي‌رساند. از جمله اين اطلاعات مي‌توان به آخرين قيمت‌هاي ارز و اطلاعات بازار بورس نقدي اشاره کرد.

از جمله مزيت‌هاي اين سامانه سهولت دسترسي به آن است به طوري که دسترسي به آن نياز به به ابزارهاي اضافي ندارد و کاربران با استفاده از تلفن‌همراه به سادگي قادر به استفاده از آن خواهند بود. در حال حاضر اين سامانه بر روي گوشي‌هاي iphone و گوشي‌هايي بر بستر android قابل استفاده است. به روزرساني اطلاعات اين سامانه از دو روش پيام کوتاه و WiFi / GPRS امکان‌پذير است.

سامانه نمانوين، همچون ديگر برنامه‌هاي کاربردي گوشي‌هاي همراه به تدريج ارتقاء مي‌يابد و امکانات جديدي در آينده نزديک به آن افزوده خواهد شد. علاقه مندان دريافت خدمات سامانه نمانوين با بستر android مي‌توانند با مراجعه به لينک www.enbank.ir نسبت به دريافت نرم‌افزار اين سامانه اقدام کنند. همچنين برنامه کاربردي گوشي‌هاي iphone بر روي appstore قرار خواهد گرفت.

منبع:  بانک اقتصادنوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.