راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مدیریت ثروت مانو کارگاه آشنایی با ابزارهای مدیریت ثروت برگزار می‌کند

یکی از مفاهیم مهم و کاربردی که همه افراد جامعه، کم‌وبیش با آن سروکار داشته‌اند یا خواهند داشت، سرمایه‌گذاری است. اهمیت این مبحث در کشور دوچندان است، چرا که ارزش سرمایه و دارایی افراد روند کاهشی دارد و مردم چاره‌ای ندارند که برای حفظ ارزش آن‌ها در برابر تورم، به انواع سرمایه‌گذاری‌ها روی آورند. همین عامل باعث شده است که در سال‌های اخیر، شاهد صف‌های خریدوفروش هیجانی در بازارهای طلا، دلار، بورس، مسکن و حتی ارزهای دیجیتالی مثل بیت‌کوین باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مانو، در سال گذشته، افراد زیادی بودند که به دلیل ناآگاهی از شرایط و اصول سرمایه‌گذاری دراین بازارها، طعم تلخ ضرر را چشیده‌اند. به‌عنوان مثال، شاخص کل بورس از ابتدای سال 99 تا اول مهر رشد بیش از 200 درصدی را نشان می‌دهد، بااین‌حال در اطراف ما کم نیستند افرادی که تجربه ضررهای میلیونی این بازار را به دوش می‌کشند.

یادگیری مباحث مدیریت ثروت به یکی از مسائل حیاتی در جامعه ما تبدیل‌شده است؛ و این موضوع به تحصیلات، شغل، مقدار سرمایه و محل زندگی افراد بستگی ندارد، چراکه هر فردی با هر شرایطی با آن روبه‌رو خواهد شد.

شرکت مدیریت ثروت مانو، در راستای افزایش سواد مالی جامعه و ارتقا فرهنگ سرمایه‌گذاری، کارگاه یک‌روزه آشنایی با ابزارهای مدیریت ثروت برگزار می‌کند. در این دوره اساتید باتجربه و متخصص، حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را تدریس خواهند کرد. سید امید موسوی، مدیرعامل مانو و مبدع تکنولوژی معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه ایران، حسن بان، دبیر کمیته مؤسسین بورس املاک، شهاب موسوی، مدیرعامل آسا سرمایه و رضا قربانی، رئیس هیئت مدیره موسسه راه پرداخت از اساتید این دوره هستند.

آشنایی با ابزارهای سرمایه‌گذاری شامل بورس، طلا و دلار، مسکن و ارزهای دیجیتال (مانند بیت کوین، اتریوم و غیره) از سرفصل‌های اصلی این دوره هستند. شرکت‌کنندگان پس‌ازاین دوره، حداقل مفاهیم ابزارهای مختلف سرمایه‌گذاری را می‌دانند و قادر خواهند بود فرصت‌های ورود و خروج به/از یک بازار را تشخیص دهند. این دوره پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه به مدت ۸ ساعت ( از ساعت ۹ الی ۱۸) در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.