راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیف توکن ققنوس به اپلیکیشن تاپ متصل شد

کیف توکن ققنوس، پلتفرم هوشمند سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال به اپلیکیشن تاپ، یکی از نرم‌افزارهای خدمات پرداخت الکترونیک متصل شد.

به گزارش روابط عمومی ققنوس،‌ سرویس کیف توکن ققنوس به عنوان پلتفرم هوشمند سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال در قالب توکن‌های دارای پشتوانه بر بستر شبکه ققنوس از جمله توکن پیمان به ارزش یک سوت طلای ۲۴ عیار و توکن دایادایموند با پشتوانه الماس در راستای توسعه سرویس‌دهی و افزایش راهکارهای دسترسی و استفاده به اپلیکیشن تاپ، یکی از نرم‌افزارهای معتبر و بزرگ خدمات پرداخت الکترونیک کشور با بیش از یک میلیون کاربر فعال پیوست.

گفتنی است، به‌زودی ویژگی‌های جدیدی به کیف توکن ققنوس در تاپ از جمله قابلیت خرید و بازخرید ریالی از طریق کیف پول تاپ اضافه می‌شود که فرآیند خرید و بازخرید را تسهیل و تسریع می‌کند؛ شما می‌توانید نرم افزار تاپ را از وب‌سایت رسمی تاپ  یا تمامی مارکت‌های نرم افزاری معتبر دریافت کنید.

در حال حاضر، کاربران اپلیکیشن تاپ می‌توانند با استفاده از گزینه مالی و بازار سرمایه، وارد منو سرمایه‌گذاری شده و کیف توکن ققنوس را انتخاب کنند تا حساب کاربری ققنوسی ایجاد و با هر مقدار سرمایه در دارایی‌های ارزشمند و سودآور از جمله طلا، الماس و ملک سرمایه‌گذاری کنند؛ درصورتی‌که کاربر ققنوس هستید و از خدمات اپلیکیشن تاپ استفاده می‌کنید، می‌توانید وارد کیف توکن ققنوس در تاپ شوید و حساب ققنوسی خود را با استفاده از کلمات عمومی، بازیابی کنید تا به‌حساب خود از طریق تاپ دسترسی داشته باشید و از امکانات آن نیز استفاده کنید.

پس از وارد شدن به قسمت کیف پول ققنوس، کاربر باید نسبت به ساخت حساب کاربری یا بازیابی آن اقدام کند. در شبکه توزیع شده امن ققنوس هر حساب دارای یک کلید عمومی و کلید خصوصی است. کلید عمومی به منزله آدرس عمومی و شناسه ققنوسی کاربر است که در اختیار عموم قرار می‌گیرد و کلید خصوصی برای دسترسی به حساب، رمزگذاری و رمزگشایی اطلاعات محرمانه کاربر، و امضا تراکنش‌های شبکه ققنوس به کار می‌رود، به همین علت کلید خصوصی می‌بایست به‌صورت محرمانه و امن تنها نزد صاحب حساب نگهداری شود. در صورت گم‌شدن کلید خصوصی و یا پاک‌کردن کیف توکن، کاربر تنها با استفاده از کلمات بازیابی و کلید خصوصی می‌تواند به دارایی‌های خود دست پیدا کند.

پس از انجام کارهای مربوط به بخش انتخاب رمز ورودی، کاربر وارد بخش ساخت حساب و پذیش شرط‌ها می‌شود. در این بخش با پذیرش کاربر برای اعمال تنظیمات حساب جهت استفاده از کیف توکن، حساب او ایجاد می‌شود. این شروط عبارت‌اند از: پذیرش دامنه ققنوس به‌عنوان دامنه حساب کاربر، قراردادن حساب ققنوس به‌عنوان مقصد رای و پذیرش خط اعتماد به توکن SKYC شرکت ققنوس.

کاربر در اولین ورود به ‌حساب خود می‌بایست با خرید توکن و یا دریافت پیمان از حساب ققنوسی دیگری، حساب خود را شارژ کند. پس از شارژ، حساب کاربر به‌صورت رسمی در شبکه ققنوس شناخته شده و توانایی انجام خرید توکن‌ها، مبادله و استفاده از سایر امکانات کیف توکن را خواهد داشت.

پس از اقدام به خرید، کاربر به صفحه خرید و دریافت هدایت شده و پس از تعیین تعداد توکن درخواستی خود و فشردن دکمه خرید، پیش‌فاکتور خرید با اطلاعات کاربر، نوع و تعداد توکن درخواستی به همراه قیمت واحد (ریال) و جمع پرداختی، نمایش داده می‌شود. در این بخش کاربر با پذیرش قرارداد فروش توکن موردنظر و تأیید انجام خرید به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت و اقدام به خرید می‌کند. پس از آن در لحظه حساب کاربر با توکن خریداری شده شارژ می‌شود.


بازخرید


تسویه بازخرید سه مرتبه در روز و در ساعت‌های ۸، ۱۱ و ۱۷ انجام می‌گیرد و پرداخت معادل ریالی طبق زمان‌بندی چرخه پایا بانک مرکزی تا ۲۴ ساعت کاری آنی انجام می‌شود. لازم به ذکر است روزهای تعطیل رسمی شامل روزهای کاری نیست.

جهت انجام بازخرید، (در اینجا بازخرید پیمان توضیح داده شده است و روند بازخرید سایر توکن‌ها نیز در صورت وجود امکان بازخرید به همین صورت است) باید آیکن بازخرید که در تصویر مشخص شده است را انتخاب و سپس تعداد توکن مورد نظر جهت بازخرید را وارد کرد.

روند بازخرید توکن‌های ققنوس از طریق کیف تاپ کمی متفاوت است. بدین صورت که مبلغ بازخرید پس از انجام بازخرید، به کیف پول تاپ واریز می‌شود و در صورت تمایل می‌توان مقدار واریزی را از کیف پول خود برداشت کرد.

منبع روابط عمومی ققنوس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.