راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب با کارتخوان‌های سامان پرداخت میسر شد

تعداد 3000 دستگاه کارتخوان توسط شرکت سامان پرداخت (سپ)، در غرفه‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی نصب گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامان پرداخت (سپ)، این شرکت پس از تجربه موفق در نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان در نمایشگاه قرآن کریم سال‌های 1390 و 91، و نیز نمایشگاه کتاب سال 1390، برای دومین بار به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، این شرکت نسبت به نصب و پشتیبانی 3000 دستگاه کارتخوان ویژه غرفه‌های نمایشگاه بین المللی تهران که از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت به سیستم بانکی متصل هستند اقدام کرده است. همچنین پشتیبانی این دستگاه‌ها با استقرار بیش از 120 نیروی فنی پشتیبان در محل برگزاری نمایشگاه، میسر گردیده است.

با توجه به نوع دستگاه‌های منصوبه و نیز بستر ارتباطی پیشرفته، تراکنش‌های خرید مراجعه کنندگان، با بالاترین سرعت ممکن انجام خواهد شد. مشتریان محترم در صورت بروز هرگونه سوال می‌توانند با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان سپ با شماره تلفن 84080-021 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.