حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد: « هیچ بانکی در این دو هفته حق ندارد چکی را برگشت بزند.»
به گزارش عصر ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، گفت: «برگشت زدن چک توسط بانکها در این مدت غیرقانونی است و تا ابلاغ دستورات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگشت زدن چک توسط بانکها ممنوع است.»