راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان دریافت خدمات غیرحضوری پیشخوان دولت از طریق اپلیکیشن سکه فراهم شد

امکان دسترسی به سامانه «پیشخوان هوشمند» از روز دوشنبه سوم آذرماه برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی از طریق «اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت» در جهت سلامتی هم‌وطنان فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، بر اساس این سرویس که برای نخستین‌بار در کشور و باتوجه ‌به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و بیانیه ریاست جمهوری با همکاری اپراتور آی‌تی ساز راه‌اندازی شده است، هم‌وطنان می‌توانند با ورود به قسمت پیشخوان هوشمند در اپلیکیشن سکه شرکت «به پرداخت ملت» و انتخاب نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان به محل زندگی و یا محل کار خود، کلیه درخواست‌های مربوط به خدمات این دفاتر اعم از استعلام و پرداخت عوارض خودرو، تأییدیه تحصیلی، خدمات پذیرفته‌شدگان تحصیلات تکمیلی، ثبت‌نام و احراز هویت سجام، سهام عدالت، انواع اعتبارسنجی، آی‌تی بیمه و آی‌تی بورس، آی‌تی سیم، سرویس‌های اپراتورهای ارتباطی، آی‌تی ثبت و خدمات قوه قضاییه هوشمند و … را به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی دریافت کنند و نتیجه آن از طریق پیامک به آن‌ها اعلام شده یا بنا بر ضرورت به آدرس پستی آن‌ها ارسال شود.

همچنین به جهت دسترسی هم‌وطنان به خدمات، امکان احراز هویت افراد نیز در این سامانه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین توسط شبکه دفاتر پیشخوان صورت خواهد پذیرفت . لازم به ذکر است، در این مدت خدمات جدید در سامانه (پیشخوان هوشمند) در اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت به هم‌وطنان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برنامه موبایلی سکه را می توان از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به پرداخت ملت دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.