راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امیر ناظمی از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای انصراف داد

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور خود در انتخابات نظام صنفی رایانه ای تعجب بسیاری را برانگیخته بود ساعاتی پیش در صفحه شخصی خود در توئیتر از حضور در این انتخابات انصراف داد.

امیر ناظمی در یک مجموعه توئیت عنوان کرد: «برایم احترام و پذیرش نظرات و آراء عمومی مهمترین اصل در کنش اجتماعی است. به مدد شبکه‌های اجتماعی که امکان ارتباط دوسویه را فراهم می‌کند، می‌توان فرصت آن را داشت که نظر عمومی نسبت به تصمیم‌های شخصی را دریافت. از همین رو امروز از کاندیداتوری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) انصراف دادم. »

او در ادامه توئیت‌های خود نوشت:«به عنوان یک شاخص، با خود شرط گذاشته بودم اگر 15 نفر از فعالان شناخته شده صنفی در خصوص کاندیداتوری اعلام ناخرسندی کنند، ولو با یک لایک، از شرکت در انتخابات انصراف دهم، هرچند قانونی باشد. امروز بازخوردها به مرز مد نظر رسید. امیدوارم این نهاد بتواند در ادامه نیز راه درست را بپیماید»

ناظمی همچنین تاکید کرد:«از ابتدا هم به صراحت گفتم که هدفم ریاست یا نائب رئیسی این نهاد نیست، بلکه به عنوان عضوی از شورای مرکزی، بتوانم فرصتی برای گفت‌وگو میان بخش خصوصی،دولتی و غیردولتی بسازم. در خصوص بهبود ساختار نصر نیز ایده‌هایی که داشتم را به صورت مکتوب تقدیم رئیس منتخب خواهم کرد.»

طی چند وقت اخیر انتقاداتی نسبت به حضور امیرناظمی در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای به دلیل سمت دولتی او مطرح شده بود که به نظر می‌رسد همین نقدها باعث شده تا او از حضور در این انتخابات صرفه نظر کند.

لازم به ذکر است فرصت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استانی به پایان رسید و تا حدود یک ماه دیگر انتخابات آن برگزار خواهد شد. این دوره از انتخابات بیش از هر دوره دیگری حساسیت پیدا کرده زیرا انتخاباتی میان حامیان نظم موجود و حامیان تغییر در نظام صنفی رایانه‌ای شکل گرفته است که طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به انتخابات حساسیت آن دوچندان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.