راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
بانک سپه تامین و پشتیبانی ۱۰۰ هزار پایانه فروش (POS) مشتریان خود را به شرکت فن آوا کارت سپرد
حمزه بابائی معاون بازار و توسعه کسبوکار شرکت فن آوا کارت از عقد قرارداد با بانک سپه بهعنوان بزرگترین قرارداد از منظر تعداد پایانه فروش در طول فعالیت این شرکت خبر داد و گفت: «شرکت فن آوا کارت در رویکرد جدید خود توانست با اتخاذ استراتژی «کاهش بهای تمام شده خدمات»، «افزایش سطح کیفی خدمات» و «تمرکز بر مشتریان کلیدی»، در مدت کوتاهی دستاوردهای قابل توجهی را بدست آورد که از آن جمله میتوان به کسب سهم خوبی از بازار پایانههای فروشگاهی بانک بزرگ سپه در رقابت با سایر رقبا اشاره کرد.»
او با تاکید بر انتظارات و استانداردهای بالای بانک سپه برای همکاری مشترک گفت: «شرکت فن آوا کارت توانست امتیازات لازم را برای شروع این همکاری کسب کند و بر این اساس بانک سپه نیز تامین ۱۰۰ هزار دستگاه پایانه فروش (POS) و ارائه خدمات پرداخت را به این شرکت واگذار کرد.»

بابایی در توضیح ویژگیهای این قرارداد به نصب، راهاندازی، آموزش، جابهجایی و پشتیبانی اعم از سختافزاری، نرمافزاری و پاسخ به مشتریان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: «این قرارداد به مدت ۱۹ ماه و از ابتدای شهریورماه سال جاری به مرحله اجرا در میآید.»
بانک سپه به لحاظ سهم بازار پذیرنده، بنابر آمار منتشر شده از سوی شرکت شاپرک، جایگاه چهارم را در میان تمامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری کشور در اختیار دارد.