راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجله دیجیتال همکاران سیستم منتشر شد

مجله دیجیتال همکاران سیستم یک وب‌اپلیکیشن است که بخشی از محتواهای متنی، صوتی و تصویری همکاران سیستم در آن منتشر می‌شود. این مجله با هدف ایجاد فضایی برای دسترسی ساده مخاطبان به محتواهایی است که پیش از این به‌شکل چاپی یا فیزیکی منتشر می‌شدند.

مجله دیجیتال دوست‌دار محیط زیست است. همکاران سیستم از این پس بروشورها و ویژه‌نامه‌های اختصاصی‌اش راچاپ نمی‌کند و همه آ‌نها را از طریق این مجله در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. هم‌چنین در شرایطی که جامعه درگیر بیماری کووید-۱۹ است و از تبادل‌های فیزیکی دوری می‌شود؛ انتشار این مجله دسترسی مخاطبان به محتواها را ساده‌تر می‌کند.

این مجله برای دسترسی روی موبایل و تبلت طراحی شده است و بدون نیاز به فرایندهای پیچیده نصب در دسترس است. بروشورهای همکاران سیستم به شکل اختصاصی در این مجله منتشر می‌شود و علاوه بر سادگی در دسترسی امکان جست‌وجو و ارسال به دیگران را هم دارد. ویژه‌نامه‌های اختصاصی همکاران سیستم که با نام «آیند» منتشر می‌شوند هم از این پس در مجله دیجیتال در دسترس هستند. تاکنون سه شماره از «آیند» در زمینه رایانش ابری (Cloud computing) و ERP مدیریت فرایندهای کسب‌وکار منتشر شده است.

افزون‌بر این موارد، بخشی با عنوان «اخبار تکنولوژی» در این مجله وجود دارد. در این بخش روزانه دو خبر از دنیای فناوری اطلاعات در زمینه تکنولوژی‌های روز، نرم‌افزارهای سازمانی، گزارش‌ها و روندهای جهانی، اخبار شرکت‌های معتبر فناوری اطلاعات و غیره منتشر می‌شوند. این خبرها به شکل اختصاصی توسط همکاران سیستم تولید می‌شوند. اگر علاقه‌مندید که روزانه چند خبر از دنیای  فناوری اطلاعات را در گوشی موبایل یا تبلتتان در اختیار داشته باشید، مجله دیجیتال همکاران سیستم را نصب کنید.

در آینده نزدیک محتواهای صوتی و تصویری هم در این مجله منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برای ورود به مجله دیجیتال وارد نشانی https://sgmag.systemgroup.net/ شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.